millainen oli eka poikaystäväsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seiskaluokalla, luokan, ja aika pitkälti koulun suosituimpia poika. Ah :heart: mä mun kotibileissä kysyin "alaksä olee mun kaa?", ja sehän alko. Reilu kuukaus oltiin yhdessä, ja tosi rakastuneita. Sit tuli sen eka tyttöystävä ja vei mun poikaystävän multa :kieh: Mä koko yläasteen haikailin hänen perään, ehkä vähän vieläkin, oli just sellainen mies, millaisen mä oon aina halunnut. Kasilla selvitettiin välit, koska sotatila oli meidän välillä koko loppu seiskan ajan..Ei olla toisiamme vuosiin nähty, mut tekis mieli kysellä kuulumisia spostin kautta, ei vaan oo rohkeus riittäny :ashamed:

Mulla eka poikaystävä yheksännellä luokalla. Oli sellanen älykkö ja sit hyvä suunnistamaan. Tänä päivänä kisaa MM-tasolla. Seurusteltiin huimat 2kk, sit mä kyllästyin. Kaikkea hyvää vaan hänelle toivon.

Oikeasti kun mietin,niin en muista kuka se eka oli?Mut veikkaisin,et joo ihana melkein kaikkien tuttujen kans yhdes ollut sampohan se oli,ja 14 v olin ja 2 kk oltiin yhdes.Mua inhotti kun tuli kouluskin halaamaan mua ja ois halunnu käsi kädes kouluski kävellä...pussailtiin ja halailtiin...ei sen ihmeempiä...onneksi ei meistä paria tullut

Ihan eka oli kuudennella luokalla Mikko. Tosi lutuinen tumman tukkansa kanssa. Kirjotteli ihania kirjeitä ja aina pe-la nähtiin nuokkarilla ja pussailtiin ja halailtiin. Voi niitä aikoja. Nykyään asuu avopuolisonsa kanssa, on ihan Nicolas Cagen näköinen ja me nähdään aina kaverien juhlissa.

Jaa tuota, tais olla Matti-niminen poika. Tapasin kun olin 11-13-vuotiaana lasten ja nuorten psykiatrisella osastolla. Hieno alku "suhteelle". :D Kuunteli samaa musiikkia, mikä toki oli hieno yhdistävä juttu. :D

Minun ihan eka oli Ari. Minua 6 vuotta vanhempi (minä silloin 13-14v!!!) lukiolaispoika, joka vei minulta jalat alta.. Oli siinä ihmisillä sulatteleminen kun me seurusteltiin. No, sitä onnea kesti 9kk ajan (vain) kunnes löysin "Ensirakkauteni".. Niin En tosiaan voinut koskaan sanoa rakastavani ensimmäistä poikaystävääni, mutta ihana se oli.. Semmonen "Idoli" minulle..soitti kitaraa ja oli jotenkin niin ihanan boheemi, komea ja pitkä.. Ja vei miun neitsyyteni. :ashamed:

se oli mua puolet isompikokonen MIES. sitä ennen ei mulla ollut ketään vakavaa, mut se oli menoa. olin ihan kakara teini. ajattelin varmaan sitä jollakin sairaalla tavalla et kun se on niin iso ja lihaksikas ja jotenki karismaattisen olonen niin siit olis tällaselle pienelle hennolle turvaa.
se kirjaimellisesti hakkas mun unelmat vuodessa lyttyyn.
sen jälkeen ollaan nähty pari kertaa raastuvassa :kieh: :/

Mun eka poikaystävä oli sellanen ihana paha poika, joka "soitti" hevibändissä kitaraa ja opetti minutkin kuuntelemaan heviä...Ihme ja kumma näin ko. poitsusta edellisyönä untakin....mistä lie alitajunta kaivanut muistot esiin =)

Sellainen ääliö, johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Olin ihan liian monta kuukautta (3) sen kanssa lähinnä mutsin ja faijan kiusaksi, koska hekin inhosivat sitä tomppelia...

Jake, joka soitti kitaraa bändissä ja oli varma maailmanvalloituksestaan. Hänellä oli makeet raidalliset housut ja ihana enkelin pehko.

Olimme kimpassa 2vkoa ja hän jätti mut kun en antanut toosaa.

Olin 15v.

Nykyjään kaveri ajaa taksia ja on ollut mm. heroiinikoukussa.

Mun ensimmäinen poikaystävä oli Martti. mä olin 14 vuotias ja mun isosisko oli sen isoveljen kans ja ne sit kiusas et mun täytyy alkaa olemaan tän pikkuveljen kans. no mä aloin. me käveltiin vaan käsi kädes ja ei uskallettu pussailla ja eikä muuta, sit ku päästiin sen huoneeseen ni muiskuteltiin ja pyörittiin sen sängyssä ihan hulluna (ei seksiä) Tää poika oli aivan ihana, pelasi jalkapalloa. Olin sen tykönä kerran yötä ja aamulla ku heräsin ni se nojas siinä katsoen mua ja mä kysyin et oletko nukkunu huonosti ku oot noin väsyneen näkönen ni se sano et "mä en nukkunu ollenkaan ku katoin sua koko yön" huoh... :heart: voih.. No tää isoveli kiusas mua sen verran et se rikko mein suhteen. Mä jätin mun rakkauteni siksi että mä pääsin eroon sen kusipää isoveljestä. Olen nähnyt tän pojan 3 vuotta sitten yhdessä kaupassa ja katsottiin vain toisiamme. Taisimme olla yhdessä joku 2kk.

Lukion ekalla, 16-vuotiaana. Rakkautta kesti peräti kolme kuukautta. Rakkauskirjeet singahteli, ainakin sen aikaa, kun poitsun äiti salli. Sitten äiti puuttui peliin ja alkoi takavarikoida kirjeitä. En ollut sopiva hänen poitsulleen :D

vähän sellanen pyöreähkö punkkari :D Kuunteli sellasta bändiä kun terveet kädet.. oli syntynyt muuten ystävänpäivänä, tosi persoonallinen ihminen ja aivan ihana. ei koskaan menty sänkyyn asti ja riparilla ollessani tää poika oli ollut jonkun tyttölauman kanssa huikkaa ottamassa jossa joku pimu oli yrittänyt pokata sitä, ja siitäkös minä sitten herneen nokkaan ja pistin bänx... ??? niinpä, outo minä.. Poika koitti soittaakin vielä miljoona kertaa mut minä neiti "täydellisyys" en viitsinyt enää vaivautua... Se oli kyllä mun menetys sit loppujen lopux..

Eka poikaystävä on tällä hetkellä menossa mukana. Ollaan molemmat 14-vuotiaita, n. 1,5kk yhessä. Hän on aivan ihana ja ollut ihastunut minuun viidenneltä luokalta lähtien. Nyt seiskalla tehtiin luokkaretki Norjaan, missä päästiin pussaamaan eka pusu. Pusu oli hämmentävä vaikkakin ihana. Valitettavasti se oli myös totuus vai tehtävä-tehtävä. Sitten seuraavana yönä lumiluolassa innostui hän muiden nukkuessa herättämään minut ja pusuttelemaan vähän isomman kaavan kautta. Kun Norjasta palattiin, ehdotin minä seurustelua ja sillä tiellä ollaan. Nyt ollaan kuin parhaita kavereita mutta runsaasti pussaavia sellaisia. Pystyisin ongelmitta pieraisemaankin hänen seurassaan. En nää mitään syytä miksemme pysyisi yhdessä!

Olin ysillä, poika oli naapuri kaupungista ja seiskalla, mut muistan miten oli tosi kohtelias ja aivan ihana.Pussailtiin ja käveltiin käsi kädessä ja puhuttiin pitkiä puheluita.
Ei vaan oikein 30km kauko suhde toiminu, en muista kauanko oltiin yhdessä, ehkä muutama kuukausia ja sitten tää poika jätti mut. Ehkä sillä oli samasta koulusta toinen tyttö, ainaki epäilen.
Itkin ehkä pari päivää tän pojan perään ja imuttelin seuraavana viikonloppuna kostoks yhen tyypin kaulan mustaks, josta tää mun ex ei oikein tykänny.

Yhteistyössä