Millainen olet krapulassa? Entäs puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mä olen yleensä vaan väsynyt, nauran aivan kaikelle. Hyvin harvoin on paha olo, päätä särkee korkeintaan. :whistle:

Mies taas on ärtynyt, suuttuu tosi helposti. Ei myönnä ainakaan että koskaan olis paha olo, mutta veikkaisin että välillä on.. :D

Mä olen väsynyt ja hiljainen. Löhöän sohvalla päivään/iltapäivään asti (riippuen krapulan laadusta )

Ukko heittää lastia vessassa tasaisin välein. Makaa sängyssä kuolleena iltapäivään asti.

Väsynyt, mutten tarpeeksi, koska en paljoa nuku. Makaan koko päivän, juon mehua, jota mies kantaa yöpöydälle. Iltapäivällä iskee kauhea roskaruuan himo ja pizzaa on saatava, sen jälkeen voi jo vähän nukkuakin.

Mies nukkuu koko päivän, välillä käy halailemassa vessanpönttöä ja juo vettä.

Harvoin minulle tulee krapulaa, niin kuin ei nytkään. Olen vain väsynyt lyhyeksi jääneen yön takia. mutta jos krapula tulee, olen väsynyt, huonovointinen, saatan oksentaa, tuskainen (ei tiedä missä/miten olisi hyvä olla).

Mies makaa krapulassa ainakin iltapäivään asti, joskus saattaa oksentaa.

Lisään vielä molemmille himon rasvaiseen ruokaan iltapäivällä/illalla. :p

väsynyt, ukko taas tosi hankala joten on kämpillään niin kauan kun ei enää ole krapulaa eikä viinaa veressä eli tänäänkin tulee vasta illalla syömään mun tekemää kaalilaatikkoa

väsynyt, tokkurainen, en pysty keskittyyn. Mihellä silmät punottaa, juo cocista ja energiaa litroittain, rauhallisempi kun normaalisti.
Kummatkin ahmii roskaruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kädet tärisee, pää on kipee, maha sekasin, etova olo... hyvin voi kuvailla jostain syystä nyt oireita :kieh:

Onneks mulla ei ole nyt krapulaa,just noiden takia :D :hug:

munkaan ei pitäny eilen juoda ja voihan vittu mitä sitä on tullu kaikkea eilen toilailtua :headwall: pakko vetää tänäänki kännit ettei ne luule mun selvinneen jossain vaiheessa todellisuuteen :D

Mä en aina kärsi krapulasta ollenkaan, jos sen harvoin vaivakseni saan: mun koskee pähän ja väsyttää, menee ohi aamupäivään buranalla ja unella.
Mies oksentaa tasaisesti iltapäivään ja jollei nojaile vessanpyttyyn makaa hievahtamatta ja auta armias jos erehdyt sitä nykimään, illalla se virkoaa viimeistään ja on nälkäinen ja himokas =)

Mineen harrasta rapulaa :D :saint:
No joskus harvoin jos semmonen tulee niin se on sitä pääkipua ja konttaan joka toinen sekunti vessaan yrjöömään :D ja toivon pääsyä vihreämmille niityille!

Ukko sit vaan makaa ja valittaa ja valittaa ja makaa.

Yhteistyössä