Millainen olet kännissä?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Sosiaalinen, sulkeutunut, itkupilli, agressiivinen, lortto vai kenties miljonääri? Nouseeko alkoholi nopeasti päähän, oksennatko, tuleeko krapula?

Itse olen paljon sosiaalisempi ja rohkeampi kuin yleensä. Nopeasti nousee päähän mutta vaikuttaa yleensä vain fyysisesti eikä henkisesti. Askel horjuu mutta ajatus ei hämärry. Mut rahasta sillon ei oo puutetta! (mukamas) :D ja kännissä uskon myös olevan maailman paras tanssija
 
"Vieras"
en ole koskaan oikeastaan kännissä, tosi pahassa kännissä en ole ikinä ollut varsinaisesti...Ainakin olen yhtä järkevä kun aina, varaukset ja estot samoja kuin selvänäkin. Ehkä hitusen hyväntuulisempi. Mutten ikinä esim. lähtisi jonkun miehen matkaan kännissä tms.
 
"vieras"
Mä olen rohkeempi,siis uskallan jutella varsinkin miehille.Joskus joku asia itkettää mutta en ole kuitenkaan mikään itkupilli.Niin känniin en koskaan juo etten osaisi pitää itsestäni huolta.Jos eksyn tanssilattialle niin silloin tietää et nyt on aika lopettaa juominen:D Krapula on nykysin tullut vaikka ennen ei mutta ennen en juuri juonutkaan,tää on vähän riistäytynyt käsistä tää mun juominen eron jälkeen mutta ei mulle ole mikään ongelma lopettaa.
 
"jees"
Tulen nopeasti nousuhumalaan ja olen hauskempi kuin selvin päin. Humala myös loppuu nopeasti jolloin ihmettelen muiden juuri nousussa olevien keskellä että mikä järki?

Juon ehkä kaksi kertaa vuodessa.
 
Aliana
Olen todella sosiaalinen,rohkea,kovaääninen,pervo. Usein nuorena tuli töppäiltyä miesten kanssa vaikka olin suhteessa. Tansin,suutelin ja vähän muuta. Jaksoin juoda koko yön enkä sammunut. Krapula oli paha. Päätä särki helvetisti. Nykyisin en juo ollenkaan kun en halua loukata miestä.
 
kännäri
olen tietysti maailman kaunein ,fiksuin ja ihanin-siis omasta mielestäni ; ) oksentele en ja aina olen omaan sänkyyn päässyt ennen kun "nukkumatti" tulee, vaatteet tosin usein jää päälle ja pizzakin löytyy usein aamulla posken ja tyynyn välistä. Krapula on pääosin henkinen....
 
Foortti harmaana
Vielä kovempi puhumaan kun selvin päin ja kova tanssimaan, vaikken ehkä osaiskaan ;)
Vahdin aina porukan omaisuutta ja porukaa, että ovat ok.

Kärsin lähinnä päänsärystä ja huonosta olosta, en sammu, en oksenna.
 
Vaihtelee jonkun verran seurastakin. Joskus masentunut itkupilli, toisinaan erittäin hyvää pataa kaikkien kanssa ja joskus vähän turhan innostunut vastakkaisesta sukupuolesta.. Tai samasta, tosin ei välttämättä nyt ihan seksimielessä. Mutta kaverillisia suukkoja tulee useimmiten runsaasti vaihdettua.

Yleensä ilta päättyy siihen, että joku taluttaa kotio ja nukahdan melko nopeasti sitten. Kerran elämässäni sammunut.
 
Samanlainen kuin selvinpäinkin, tosin vähän hiljaisempi ehkä.
Eli helvetin hauska jne. :D

En ole ikinä joutunut laittamaan tekosiani kännin piikkiin enkä ymmärrä miten jollakin voi muka lähteä muisti alkoholilla.
Mulla on itselläni lähtenyt tasan kerran muisti MELKEIN kokonaan ja silloin alla ei kyllä ollut pelkästään alkoholia.
 

Yhteistyössä