millainen nainen on tyrkky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gitta

Vieras
pidetäämpä tämmöinen gallup: mikä tekee mielestäsi naisesta tyrkyn? Erityisesti kiinnostaa että millainen käyttäytyminen antaa mielestänne tällaisen vaikutelman? Aina sanotaan että naisen(kin) pitää olla aktiivinen, ja että miehet itse asiassa pitävät siitä, mutta mikä on sitten "liikaa", eli milloin mennään tyrkkyilyn puolelle?

Meneppä käymään pohjoisen hiihtokeskusten paaritiskien liepeillä sesonkiaikaan.
Siellä näet tyrkkyjä naisia.
Osa miehistä joutuu pötkimään pakoon..ihan tosi!

Epätoivoinen iholle tunkeminen on tyrkkyä. Se, ettei anna hetken rauhaa. Ja tämä pätee sekä mieheen että naiseen. Itsensä tyrkyttäminen on epätoivoista ja siksi ällöttävää!

Sivusta seuranneena olen samaa mieltä edellisen kanssa, että "epätoivoinen iholle tunkeminen on tyrkkyä". Ei ole epäilystäkään aikeista, jos nainen julkisilla paikoilla esim. ravintolassa roikkuu tuntemattoman miehen kaulassa, ottaa käden siveltäväksi ja sormet puristeluun, antaa "viattoman" pusun poskelle, haroo miehen tukkaa ja kääntää pään, luo kuuman, vetoavan katseen suoraan miehen silmiin. Puristaa kuin ohimennen miehen pepusta ja kehuu sirkuttavalla äänellä. (Jotain mainitakseni.)

Tätä voisi varmaan kutsua myös liioitelluksi keimailuksi. Tiedätte mitä tarkoitan. Miehelle voi tulla ahdistettu olo tai sitten hän nauttii tyrkyn huomiosta ja elkeistä. Tietää saavansa.

Känninen nainen joka yrittää väkisin iskeä miestä joka on varattu. Varsinki humalainen vanha nainen joka luulee olevansa tosi cool on aika etova. Miehetkin on samalaisia. vanha mies yrittää iskee nuorta naista. säälittävää tyrkkyyttä.

Eihän monet naiset kunnioita selvinkään päin toisten liittoja saatikka sitten kännissä, vaan ollaan tyrkyttämässä itseään, vaikka tiedetään, että mies on varattu.

Myös pukeutuminen voi olla naisella aika tyrkkyä. No, minihameet okei, puolen rintaa paljastavat topit okei...mutta viimenään tuli raja vastaan: Tallinnassa 4kymppinen naikkonen, rintojen päällä ristiin rastiin kulkevat narut...rinnat siis näkyivät käytännössä katsoen kokonaan, ei rintsikoita! Olivat kyllä ihan kauniit rinnat, ei siinä mitää, mutta tyrkkyä oli!

No, eikun Tallinnasta AutoExpressillä kotio ja mitä mitä: toinen virolainen naikkonen, tällä kertaa nuorempi, pukeutuneena farkkuihin, joissa oli persvaon kohdalla reikä varmaan 15 cm x 15 cm (tiedän, kuulostaa liiottelulta!), alkkareita ei ollu, epätoivoisen tyrkkyä mielestäni! Huh!

Ja minä törmäsin taidemessuilla n. viisikymppiseen naiseen, joka oli kyllä hoikka, mutta voi kauhistus silti: Lyhyttäkin lyhyempi nahkaminihame, paljaat reidet, korkeakorkoiset pitkät nyörisaapikkaat, tiukka trikoopusero, jossa rintojen kohdalla iso pyöreä aukko, nännit sentään peittyivät, mutta ryppyinen, veltostunut iho rintavaon kohdalla tuli hyvin esille. Ja tietysti kaiken kruunasi vetyperoksidiblondatut hiukset ja vahva meikki. Eikä muuten ollut virolainen.

Kyllä 50-kymppisen iho on jo veltostunut, vaikkei välttämättä kovin rypistynyt vielä olisikaan. Jos vertaa 25-vuotiaan ja puolta vanhemman naisen decoltee-aluetta, niin kyllä sen valitettavasti vaan huomaa, kummalla on veltostuneempi vanhan naisen iho ja kummalla taas se kiinteämpi, nuorekas iho.

jos on ottanut kovasti aurinkoa, decoltee-alue on tosi ryppyinen. Muotiahan nuo ovat nuo persvakofarkut jossainpäin, mutta kyllä mulla tulee mieleen joku huora. Tyrkyt on semmosia, että kun oon mieheni kanssa ravintolassa, niin tulevat vokottelemaan mun miestä, vaikka olet paljon paremman näköinen kuin he. Miehenikin naureskelee niille.

Mulla on sukulaissuhteen kautta "tuttu" sellainen 17v pimu, joka ihan aikuisten oikeasti myy persettä eräässä kaupungissa, jätän nyt tarkemmin mainitsematta.. Mutta luulee olevansa kovinkin ihana ja viehättävä vaikka minusta aika reppana vaikka ukoilta saatua rahaa onkin tuon ikäiseksi tuhottomasti.

Vaatteet on aina vakiot, sellainen minihame, ettei voi poimia mitään maasta, maha paljas, toppina sellainen kangaskaistale ja saappaat polven yläpuolelle, siis ihan kunnon hoosaappaat. Nuokin vaatekappaleet yksittäin käytettynä olisivat ihan kivat, mutta yhdistettyina voi sääli! Kaiken kruunaa vielä punainen, kulahtanut takkutukka.

Käytös on sitte vielä sellaista, että mm. keskellä päivää kyttää ohikulkeviin autoihin ja keikistelee niille vielä. Siis ei mitään teinideeäxiä vaan ihan perheiden farmareihin yms. Kerran olen samassa seurassa erehtynyt jätskille päivällä kaupungille ja myötähäpeän tunne oli... öö.. sanoakseni... voimakas :)

Hirvittää kyllä, että mitä sitten tulee kun pimu ehtii baari-ikään. Silloin voi olla aika tyrkky.

Alkuperäinen kirjoittaja riitu:
Meneppä käymään pohjoisen hiihtokeskusten paaritiskien liepeillä sesonkiaikaan.
Siellä näet tyrkkyjä naisia.
Osa miehistä joutuu pötkimään pakoon..ihan tosi!

Mä oon kans kuullu saman jutun,
ja nää kylpylät on kuulemma järkkyjä kans :/

Aina löytyy kaikenlaisia tyrkkyjä ja vanhimman
ammatinkin harjoittajia. Emme voi mitään.
Mutta ei saa yleistää. Säälittävää kuitenkin.
Työpaikassani on ollut joskus Tallinnan tyttöjä
töissä ja heille on pomon pitänyt muistuttaa
säädyllisestä pukeutumisesta.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä