Millainen nainen alemman tason miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis onko olemassa joku ryhmä naisia, jotka ovat kroonisesti ilman puolisoa, ja joihin samaan aikaan alemman tason miehelläkin olisi mahdollisuus?

Ovatko esim. lihavat naiset ja yh-naiset niitä, joihin alemman tason miehen kannattaa kiinnittää huomionsa, jos haluaa realistisesti pystyä pariutumaan?

Vaikka jos ajatellaan, että nainen on 160 cm pitkä, painaa 120 kg ja hänellä on lapset 1v, 1v, 2v. 3v, 5v ja 7v, niin liekö todennäköistä, että tällaiselle naiselle kelpaa myös alemman tason mies, eikä miehen siis tarvitse olla alfa? Saavatko tällaiset naiset yleensä kuinka paljon viestejä alfoilta deittipalstoilla? Siis jos ajatellaan, että norminainen yleensä saa viestejä kymmeniltä eri miehiltä viikossa.
 
vierailija
En nyt tiedä, kuinka alhaisen tason miestä tarkoitetaan, mutta ei se kovin harvinaista ole, että ns. "ei-alfa"-mies pystyy "hankkimaan" suht. korkean tason naisen. Oma vaimoni on melkoisen hyvännäköinen ja akateemisesti koulutettu. Itse olen nykyään alempi toimihenkilö, mutta nytkin olen urani huipulla. Taustani on yliopiston drop-out ja pätkäduunari. En kuitenkaan mikään renttutyyppi, nykyään sellainen aika tylsä. Joskaan en koskaan ihan ristiriidaton tossunallailija. Sellaisista ei kauheen monet naiset piittaa, ellei sitten se pakka muuten ole kunnossa.
 
Runk-Ari
Itse naimississa vähintään kohtuullisen näköisen (omasta mielestä maailman sexyin, mutta en ala vänkäämään asiasta) naisen kanssa. Ennen häntä olin pitkäöän sinkku. Ei musta vaan ole siihen, että seurustelee jonkun kanssa ihan pakosta. Ei ole minkäänlaista vetoa yllämainittuihin "siiderivalaisiin". En edes tiedä miten nuo suhteet alkaa. Joku panee kännissä ja sitten ei uskalla irrottautua? Tai sitten se seksi ja läheisyys ns. siiderivalaan kanssa voittaa yksinäisyyden?

En oikeesti ymmärrä, mutta toki parempi että ihmiset löytää toisensa.
 
vierailija
Naiset on kummallisia. Meillä duunissa esim. oli ihan kösittämätön tapaus. Käsäduunin aloitti toukokuussa yksi nuori tyttö. Ei nyt mikään kummoinen, mutta toki miesten päät kääntyi kun vähän niukempaa vaatetusta ja nuori ja hoikka tyttö.

Eilen oltiin iltaa viettämässä työporukan kanssa ja tää tyttö tuli sinne miesystävänsä kanssa. Tunnen miehen toisesta yhteydestä. Yli 40v hyvin keskiverto ja keskivartalolihava suomalainen mies. Oli sitten napannut tuon melkein 20 v. nuoremman tytön. En kyllä ymmärrä miten. Ei ole rikas eikä muutenkaan mitenkään alfa.
 
vierailija
En nyt tiedä, kuinka alhaisen tason miestä tarkoitetaan, mutta ei se kovin harvinaista ole, että ns. "ei-alfa"-mies pystyy "hankkimaan" suht. korkean tason naisen. Oma vaimoni on melkoisen hyvännäköinen ja akateemisesti koulutettu. Itse olen nykyään alempi toimihenkilö, mutta nytkin olen urani huipulla. Taustani on yliopiston drop-out ja pätkäduunari. En kuitenkaan mikään renttutyyppi, nykyään sellainen aika tylsä. Joskaan en koskaan ihan ristiriidaton tossunallailija. Sellaisista ei kauheen monet naiset piittaa, ellei sitten se pakka muuten ole kunnossa.
Mun muija on myös akateemisen koulutuksen hankkinut ja johtavassa asemassa oleva. Itse olen työtön.
 
vierailija
Nämä naisettomat miehet ovat yleensä sellaisia hissukoita ja usein vieläpä "nörttityyppejä". Ei sellainen tule toimeen minkään räväkän sidukkavalaan kanssa. Ne kaksi elävät ihan eri maailmoissa
 
Tasot on olemassa ja ihmiset ottaa aikalailla omalta tasoltaan puolison, mut ainakaan mun miehellä ja mulla taso ei mee aina tasaisesti. Oon paremman näköinen ja koulutetumpi kuin mun mies, mut mun mies on sosiaalisempi. On tasokkaammasta perheestä jne.

Mutta eniten merkkaa synkkaaminen, yhteys, kemia. Silloin ne tasoerot unohtuu. Mun tutuissa on paljon niitä pareja jossa nainen on koulutetumpi kuin mies, mutta rakkautta riittää.
 
vierailija
Tasot on olemassa ja ihmiset ottaa aikalailla omalta tasoltaan puolison, mut ainakaan mun miehellä ja mulla taso ei mee aina tasaisesti. Oon paremman näköinen ja koulutetumpi kuin mun mies, mut mun mies on sosiaalisempi. On tasokkaammasta perheestä jne.

Mutta eniten merkkaa synkkaaminen, yhteys, kemia. Silloin ne tasoerot unohtuu. Mun tutuissa on paljon niitä pareja jossa nainen on koulutetumpi kuin mies, mutta rakkautta riittää.
Kumpis tienaa enemmän?
 
vierailija
En mä ainakaan tietoisesti asettele ihmisiä tasoihin, jotenkin tuntuis tosi estoiselta ja luokkajaottelulta jos miettii, että "kiva tyyppi ja jutut natsaa mutta kun on vaan amisjannu niin antaapa olla". Mutta kai tuommoistakin jaottelua löytyy. Sitten vaan voi jäädä moni kiva tyyppi tutustumatta.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä