Millainen merkki on TRAVALLE REMU?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Mitä haalarit maksaa uutena kaupassa? Erityisesti 86cm poikien välikausihaalari, lukee water free (eli onko se sitten sama kuin esim. Reimatec, vedenpitävä)? Ja siis se on sellainen, jota ei saa kuivattaa rummussa.

Entä 92cm poikien talvihaalari?

Tää on mulle ihan uusi merkki, ja kokemuksia kaipaan...

Onko kestäviä? Missä myydään? Ja hinta?
Ennestään kokemusta vain Reimatecista, onko mielestäsi parempi, yhtä hyvä vai huonompi?

Kiitos jo etukäteen avusta!

Remu on tosi hyvä merkki.
Kestäviä ovat, pitävät vettä, hinnaltaan edullisempia kuin Reimatec.
86 cm välikausihaalarin hinta lienee noin 70 euron tienoilla, jos kyseessä on babymalli.

Meillä on ollut Remua muutamaan otteeseen ja mielestäni on kyllä laadukas merkki ja tuote. Noista ominaisuuksista en sen enempää tiedä, mutta hintatasoltaan on kyllä pikkuisen edullisempi kuin reimatec. Sitäkin meillä on ollut ja itse en noissa (tai muissakaan merkeissä) näe oikeastaan mitään eroa. Lapsi on pysynyt kuivana Lassienkin haalarissa :D

Minusta vastaa laadultaan reimateciä. Meillä molemmat pitäneet vedet samalla tavoin. Citymarket ja prisma ainakin myy remua. On edullisempi kuin reimatec. Välikausi remuja näytti olevan tarjouksessa cittarissa n. 50e luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
86 cm välikausihaalarin hinta lienee noin 70 euron tienoilla, jos kyseessä on babymalli.

Kiitos! Tää jota minä katselin, on kai ihan "isojen" malli, kun vetoketju ei ole pitkä vaan sellainen kuin isompien lasten haalareissa, eli ei jatku lahkeeseen/lahkeisiin asti.
Onko tuo baby malli sitten kalliimpi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos! Tää jota minä katselin, on kai ihan "isojen" malli, kun vetoketju ei ole pitkä vaan sellainen kuin isompien lasten haalareissa, eli ei jatku lahkeeseen/lahkeisiin asti.
Onko tuo baby malli sitten kalliimpi?

Babymalli on edullisempi, eikä siinäkään (toisin kui Reiman babymalleissa) jatku vetskari lahkeeseen asti. Babymallissa ei ole vyötärönauhaa, "isompien" mallissa on.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Minusta vastaa laadultaan reimateciä. Meillä molemmat pitäneet vedet samalla tavoin. Citymarket ja prisma ainakin myy remua. On edullisempi kuin reimatec. Välikausi remuja näytti olevan tarjouksessa cittarissa n. 50e luokkaa.

OHO! Aika edullinen? Tai sitten huutiksessa hinnat nousee harmillisen korkeiksi...siihen kun vielä postarit päälle :/

Ahaa, kiitos taas Ravistettava. Siinä tapauksessa se oli isojen malli, koska vyötärökuminauha näytti olevan. Haalari on kyllä (kuvauksen mukaan) täysin uudenveroinen, mutta mietin että mitähän kannattaa maksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil oli viime talvena kahdella lapsella Remut ja molemmil kului polvet ja peppu parissa kuukaudessa puhki, eli en suosittelisi kenellekään.
Palautetta laitoin ja vastauksena tuli että on normaalia käyttökulumaa :o

Kääk :o
Ei voi olla normaalia käyttökulumaa, jos meidän poika ei saanut Remuunsa naarmun naarmua vaikka konttasi se päällä hiekassa, sorassa ja asfaltilla syksyn, kevään ja vielä seuraavaa syksyäkin, kunnes haalari jäi pieneksi.
Tyttö käytti Remuaan päiväkodissa ja kotipihassa yhden syksyn ja kevään, sekin säilyi uudenveroisena.
Ja pojan viime talven kovassa käytössä ollut Remu-haalari on edelleen kuin uusi.
Uskomatonta, jos teillä on noin helposti hajonneet :| ja vielä uskomattomampi on tuo vastaus minkä palautteeseen saitte |O

Mä ostin alkukesästä pojalle Remun välikausihaalarin (86cm)ja se tosiaan oli Cittarissa jotain 50e luokkaa ku oli alennuksessa. On ollu tosi hyvä ja vedenpitävä puku ja mun makuun nättikin.. värinä sellainen limeen vihree-sininen.. suosittelen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil oli viime talvena kahdella lapsella Remut ja molemmil kului polvet ja peppu parissa kuukaudessa puhki, eli en suosittelisi kenellekään.
Palautetta laitoin ja vastauksena tuli että on normaalia käyttökulumaa :o

meillä kestänyt kahdella lapsella sama haalari eikä kulumaa nimeksikään :)

Ostin molemmille lapsille Remun haalarit syksyksi ja kerran on olleet käytössä.....aikasemmin ollu isommalla joku Remun puku. Vaikuttaa paremmilta ku Reima, kovassa sateessa ja märässä maassa möyrinnän jälkeenkin molemmat oli täysin kuivia ja puvut sai huomattavasti helpommin puhtaaksi kuin Reiman. Ostin noin cittarista, ovat kevään mallia ja toinen maksoi 45 ja toinen 55 euroa. Kooltaan ovat 80 ja 104 senttiset.

Meillä on ollut Remu kans tosi kovassa käytössä ja ei ole mennyt miksikään. En yleensä juuri "sääli" lapsen ulkovaatteita, vaan annan möyrytä ihan kaikessa rauhassa. Meillä Rasavil kului hiukan, mutta Remussa ei ole kulumia näkynyt.

Ja tuosta kestävyydestä vielä: meillä poika tuhoaa järjestään minkä merkkiset ulkohousut tahansa. Viime talvena ja keväänä neljät housut oli jätkällä kun aina hajotti ja täytyi ostaa uudet :headwall: :headwall:

...kun ostin tytölle käytetyn Travallen ja siinä ei ainakaan lue Remua... minkähän laatuinen on ja maksoinkohan liikaa kun 12?...? Ei ihan viime vuoden mallia taida olla.. tai kuosista päättelin. Mutta muuten ei mielestäni paljoakaan kulunut, muuta kuin kumilenksut lahkeissa. Ja babymalli.

Me ollaan käytetty lapsilla Travallen vaatteita ja ollaan tykätty niistä. Hinta/laatu-suhde on meidän mielestä kunnossa. Tosin se ollaan huomattu, että Travallen koot ovat niukempia kuin Reimalla. Jos siis lapsi käyttää Reimasta 86:sta niin Travallelta kannattaa ottaa 92 :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:
...kun ostin tytölle käytetyn Travallen ja siinä ei ainakaan lue Remua... minkähän laatuinen on ja maksoinkohan liikaa kun 12?...? Ei ihan viime vuoden mallia taida olla.. tai kuosista päättelin. Mutta muuten ei mielestäni paljoakaan kulunut, muuta kuin kumilenksut lahkeissa. Ja babymalli.

Juu on muitakin...en vaan muista mitä. Mä muistelisin että meidän poitsullakin on ollut joku "pelkkä" Travalle.

Tuskin liikaa maksoit, on Travalle kuitenkin ihan kohtalaisen laadukas ja hintava merkki.

Mä ostin taannoin pojalle 116cm Super Remu kesähaalarin kirpparilta. Pari kesää on sitä tosi paljon käyttänyt (tänäänkin oli päällä mustikkametsällä) ja aivan loistavassa kunnossa vieläkin, vaikka harva haalari kestää tuon ikäisen pojan käyttöä yhtäkään kesää.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä ostin taannoin pojalle 116cm Super Remu kesähaalarin kirpparilta. Pari kesää on sitä tosi paljon käyttänyt (tänäänkin oli päällä mustikkametsällä) ja aivan loistavassa kunnossa vieläkin, vaikka harva haalari kestää tuon ikäisen pojan käyttöä yhtäkään kesää.

Ruskeatukkainen blondi kysyy nyt, että mikä on kesähaalari? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

Ruskeatukkainen blondi kysyy nyt, että mikä on kesähaalari? :ashamed:

Ei meillä ole mitään välikausihaalareita, ainoastaan talvihaalareita talveksi ja kesähaalareita, joita käytetään keväästä syksyyn.

Yhteistyössä