Millainen matto kävisi tähän tilaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matto-ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä sen pitäisi olla jokin raikastava, ei ainakaan beige koska olohuone on jotenkin tunkkainen väritykseltään.

Oranssihtava seinä, oranssihtava lattia ja pliisu sohva.
Miten olisi tapetin vaihto?

Verhot on kivat, raikastaa hieman tuo valkoinen, ehkä lähtisin sille linjalle matossakin.

joo todellakin ISO, valkoinen, muhkea matto. teillä on liikaa tota "lämmintä" sävyä tuolla, seinät on vähän ahdistavat. joku seinä voisi olla valkoinenkin, mutta ainakin se matto ehdottomasti valkoisena jotta tila vähän raikastuu.

mitä nyt teetkin, niin älä osta ko. huoneeseen enää mitään beigeä. kannataa valita joku beigen kanssa sopiva ihan eri väri ja ostaa senvärinen matto, ja toistaa sitä sitten muuallakin huoneessa, sohvatyynyissä, verhoissa, lampuissa, koriste-esineissä yms.

Luonnonvalkoinen, voi olla kuviollinenkin. Jos ison maton laitat, niin kovin pitkänukkainen voi näyttää raskaalta.

Myös minä uusisin tapetin. Sohvan taakse tehosteseinä, esim keskitumma suklaanruskean-harmaan välimaastosta ja muille seinille ihan vaalea puuteri/vaalea muta. Katso taulussa näkyviä tummaa puunrunkoa ja polkua ja sovita sävyt niihin. Taulu alemmaksi, niin että yhdistyy paremmin ryhmäksi sohvan kanssa. Nojatuolin uusiminen mustaan/tummaan.

Seinät olisi tarkoitus jossakin vaiheessa tapetoida uudestaan, mutta vielä ei ole jaksanut. En itsekään isommin tykkää tuosta kellertävästä seinästä, mutta kun silmä on tottunut, ja tämä ei mikään näyttelytila ole, niin ei ole tullut vaihdettua.

Itse pidän Espritin matoista, niissä on kivoja juttuja.
Esim:

esp-6100-06_p.png

esp-6100-01_p.png

[IMGhttp://www.asko.fi/tuotekuvat/tuote/esp-3110-01_p.png][/IMG]
esp-3303-10_p.png

Yhteistyössä