Millainen LISÄLUKKO oveen, ettei lapsi saa ovea auki?!?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA, paha tilanne!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29448330]miten sellanen perus turvaketju? meillä on tuollainen, tarpeeksi ylös kun laittaa niin ei lapsi yllä[/QUOTE]

Tämä on hyvä ja on helppo asentaa!

Toisaalta, aika helppo se on lapsenkin avata jakkaran kanssa!

Viimeksi muokattu:
Mulla oli vissiin vapaa kasvatus... Ei mua ikinä koitettu lukita sisälle, vaikka lähdin ulos joka aamu ennen kuin vanhemmat heräsi. Onko nyt vähän sotilaallista meininkiä hei? Mitä haittaa siitä on jos lapsi mummollensa meni? Höllätkää pipoa leidit!

8871932133406.jpg

Kyllähän tuon ikäinen osaa jakkaran tai tarvittaessa useammankin hakea jos ei muuten yltä ketjuja tai hakoja avaamaan.
Ja eikö tuossa tilanteessa isällä ole oikeus jäädä kotiin jos lapsi on oksennustaudissa ja äitikin on sairas.

Kiitos kaikille, jotka ovat ihan kunnon vastauksia aiheeseen antanut. :) Jotkut varmaan ymmärtävätkin miksi lisälukon haluan, ja se tulee sitten olemaan käytössä öisin ja JOS on itse nukuttava. Muuten saa olla auki, ei meillä normaalisti ole ovikaan lukossa jos ollaan kotona. Eikä lapsi ole silloin minnekkään menossa omin luvin.

Ja Mies nimimerkille: Totta kai osaa jakkaran hakea ja vaikkapa ketjun avata, eri asia on sitten että tekeekö sitä, kun nyt ollaan paljon puhuttu (totta kai nämä jo tietää, mutta kerrattiin) että ei saa enää lähteä yksin, pitää kysyä äidiltä tai isiltä lupa jne.

Ja mies oli töissä, koska aamulla mulla oli jo ihan siedettävä olo, ja ajattelin pystyväni olemaan lapsen kanssa kotona ilman ongelmaa. Tai eihän muuta ongelmaa ollut kuin se että oli pakko nukkua.. :P

Yhteistyössä