Millainen laiva Viking Xpress on päiväkoti-ikäisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tallinna

Vieras
Mitä siellä on tarjolla lapsille? Entä millainen kahvilan tarjonta on?

Sinänsä ei haittaa, vaikkei mitään kauhean erikoista olisikaan - aiomme syödä Tallinnassa ja muutenkin Tallinna on se päivän pääasia, laiva vain kulkuväline. Mutta lapsi toki tykkää laivalla olostakin, etenkin jos on leikkihuonetta, tekemistä, jne.

• Tykkää
Reactions: mamatsu
Ei ole kummoinen tosiaan, pieni leikkihuone löytyy, jossa on pallomeri. Tosin meille sattui tuuri oli ohjelmaa lapsille matkan ajan, mm. Ville viikinki Disco... Kahviloissa peruseväät, kaupassa melko hyvät valikoimat.

no siellähän on se leikkihuone jossa pallomeri olikos se max ikäraja sinne joku 5v sitä vanhemmille onkin sitten maksulliset pelikoneet ja siinä yhden kahvion tolpassa maksuton mutta jos siihen joku ääliä parkkeeraa ja ilmoittaa etti heidän kullinnuppusen tarvi antaa muille pelivuoroa niin vaihtoehtoina ei ole kuin limun ja karkin mässäily ja meren /laivan tutkiminen.
Eli aika huono on yli vauvaikäisille tarjonta, kai ne kuvittelee että vauvaikäiset kulkee vielä mukana mutta sen iän ylittäneet heivataan komeroon reissun ajaksi.

Laivalla syödessä kuluu parhaiten se aika. Buffetti on ollu ihan jees. Myös se leikkihuone on ihan ok. Lyhyt matka kuitenkin niin ei sitä kummosta tarvi. Ainakin hiljaisina päivinä siellä leikkihuoneessa on ollut kohtuu väljää.
Mä luulen että tuota ville viikinki ohjelmaa on vain kesäloma-aikaan.

Luulen että ihan simppeli ja köyhäkin leikkihuone menettelee, matka on kuitenkin ajallisesti sen verran lyhyt. Lapsi varmaan tykkää pallomerestä, onneksi menee tuohon ikärajaan. Ja syömisten osalta ei tarvita muuta kuin jotain pientä kahvilasta - aiomme syödä varsinaisen ruuan Tallinnassa. Laivalla korkeintaan vaan kahvia ja jotain pientä välipalaa. Eiköhän meillä aika kulu matkan ajan ihan kivasti, tulomatkalla voidaan käydä sitten kaupassakin.

[QUOTE="Veera";30302038]Laivalla syödessä kuluu parhaiten se aika. Buffetti on ollu ihan jees. Myös se leikkihuone on ihan ok. Lyhyt matka kuitenkin niin ei sitä kummosta tarvi. Ainakin hiljaisina päivinä siellä leikkihuoneessa on ollut kohtuu väljää.
Mä luulen että tuota ville viikinki ohjelmaa on vain kesäloma-aikaan.[/QUOTE]

Laivalla syöminen on ainakin rahallisessa mielessä suht järjetöntä. Hinnat ovat kovemmat kuin Suomessa maissa, samalla kun Virossa maissa ravintolahinnat ovat parhaimmillaan murto-osa Suomen hinnoista.

Esimerkkejä:

Laivan kahvilassa kolmella eurolla saa karjalanpiirakan tms. Tallinnassa lounasravintolassa samalla hinnalla saa porsaanleikkeen muusilla.

Laivalla noin 25 eurolla pääsee buffettijonoon. Tallinnan vanhassakaupungissa (poislukien turistihinnoiteltu raatihuoneentorin laita) tyypillisessä paremmassa ravintolassa samalla hinnalla saa illallisen viineineen.

No jopahan on negatiivisia kommentteja. Me oltiin elokuussa vai oliko se heinäkuussa, 4- ja 6-vuotiaan kanssa ja supertyytyväisiä. Oli Ville Viking, lasten disco, limbokilpailu, nukketeatteri. Tylsää ei ollut hetkeäkään. Jotain syötävääkin saatiin, mekin käytiin Tallinnassa ravintolassa.

Yhteistyössä