Millainen lääke on Sirlalud? Lääkäri määräsi

  • Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti
-
mä heräsin yöllä siihen että en hengittänyt. olin yötä vasten ottanut sirdaludia.

Aiheuttaa voimakasta väsymystä ja mulla menee lihakset niin heikoks etten vois päivällä ottaa mitenkään.

Työkaverilla kyllä on määrätty myös tota diapamia lihasjumeihin.
 
"Hui"
Joskus näin kun narkit noita vetivät (tosin suoneen) putosivat suorilta jaloilta välittömästi. Vetelivät sikeitä jonkun vuorokauden. En koskis noihin. Tosin lääkkeen vahvuus varmaan vaikuttaa, että miten pahasti ne lihakset todellakin rentoutuu.
 
"Tuulipuku Akka"
Se on lihaksia rentouttava lääke. Väsyttävä lääke joten parasta ottaa se illalla. Mä olen ottanut päivällä myös mutta mulla on ollut kovia selkäkipuja enkä aja autoa.

Googlettamalla löytyy varmaan lisää tietoa.
 
määä
Mä otan tota joskus "unilääkkeenä" kun ukolle sitä määrätty on...joskus jos oon tuntikausia pyöriny ja pyöriny enkä osaa rauhottua pilkon 2mg sirdalud pillerin puoliksi eli otan 1mg sirdaludia niin puoli tuntia ja nukun sikeästi!

olen isokokoinen nainen ja päivisin en voisi tuota "unilääkettä" kuvitellakaan ottavani.
 
"vieras"
Mulle on joskus määrätty 4 mg Sirdaludia. En kyllä olisi itse tolpillani napin jälkeen, jos aamulla ottaisin. Se alkaa väsyttämään tosi paljon ja illalla saa ainakin hyvin unen päästä kiinni.
 
vierailija
Sirdalud on lääke, joka joko toimii tai ei. Ilmeisesti hyvin yleisesti siedetty ja määrätty kun tuntuu että vähän jokainen on sitä käyttänyt, jolla joku jumi on ollut. Mutta se mikä siinä on huvittavaa on, että toisille se tuntuu tehoavan vähän liiankin hyvin (esim. ei uskalla ajaa autoa) ja toisille se on kuin burana eli käytännössä lumelääke.

En ole lääketieteen ammattilainen.
 

Yhteistyössä