L
ljök
Vieras
En siis itse nyt sano mielipidettäni tai miksi kysyn.
Päivitykset:
- Pakko mennä tänään hakeen moccamasteri, vaikka en edes juo kahvia! Se vaan näyttäisi hyvältä meidän keittiössä noiden uusien rosterin väristen kodinkoneiden kanssa!
- Pitäs eteiseen keksiä joku matto, ettei märätä kengät kastele meidän uutta parkettia
- Pääsis jo takas jenkkeihin!
-Vuosi sitten olin tähän aikaan olin Kanadassa! Haluu takas! Onneks pääsen pian Lontooseen.
- ÄÄÄh voiks tonne loskakeliin laittaa uggeja? Ei viittis pilata heti 200e kenkiä..
- Ostin sit viis uutta mekkoo pikkujouluihin.. EHkä mä näistä jonkun sit keksin lauantaina pukee
- Ihanaa tonttu käyny etukäteen! Kiitti äippä lahjapinosta!
- XXXXX Osti mulle quessin lompakon!!
- Kävin ikealla, mut ei ollut yhtään mun tyylisii kalusteita
Tykkään vaa Askost ja Vepsäläisest..
- Pari teinii tuijotti tänään mun louis vuittonin laukkuu!! Haloo eikai se nyt niin ihmeellistä oo, että ihmisellä on Vuittoni!
- Tilasin sit netistä yli kakskyt vaatekappaletta!
-koulutöiden teko onnistuu nyt paremmin tällä uudella läppärillä!
- oliks elämää ennen Iphonea?! Love my new phone!
- Julkikset..lol! Aina aikataulut kusee.. onneks mulla on oma auto!
Tässä on siis jokainen päivitys kahdelta kuukaudelta. Kyseessä 26-vuotias nainen.
Päivitykset:
- Pakko mennä tänään hakeen moccamasteri, vaikka en edes juo kahvia! Se vaan näyttäisi hyvältä meidän keittiössä noiden uusien rosterin väristen kodinkoneiden kanssa!
- Pitäs eteiseen keksiä joku matto, ettei märätä kengät kastele meidän uutta parkettia
- Pääsis jo takas jenkkeihin!
-Vuosi sitten olin tähän aikaan olin Kanadassa! Haluu takas! Onneks pääsen pian Lontooseen.
- ÄÄÄh voiks tonne loskakeliin laittaa uggeja? Ei viittis pilata heti 200e kenkiä..
- Ostin sit viis uutta mekkoo pikkujouluihin.. EHkä mä näistä jonkun sit keksin lauantaina pukee
- Ihanaa tonttu käyny etukäteen! Kiitti äippä lahjapinosta!
- XXXXX Osti mulle quessin lompakon!!
- Kävin ikealla, mut ei ollut yhtään mun tyylisii kalusteita
- Pari teinii tuijotti tänään mun louis vuittonin laukkuu!! Haloo eikai se nyt niin ihmeellistä oo, että ihmisellä on Vuittoni!
- Tilasin sit netistä yli kakskyt vaatekappaletta!
-koulutöiden teko onnistuu nyt paremmin tällä uudella läppärillä!
- oliks elämää ennen Iphonea?! Love my new phone!
- Julkikset..lol! Aina aikataulut kusee.. onneks mulla on oma auto!
Tässä on siis jokainen päivitys kahdelta kuukaudelta. Kyseessä 26-vuotias nainen.