Millainen kassi teillä oli synnytyksessä mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Kassin sisältö alkaa olla aika hyvin kasassa, mutta enää puuttuu se varsinainen kassi :D Millaiseen kassiin saitte tavarat mahtumaan? Jätittekö vauvan kotiintulovaatteet miehen tuotavaksi vai pakkasitteko nekin jo etukäteen samaan kassiin muiden tavaroiden kanssa?

Reppu omille tulovaatteille. Miehelle sit sanoin, että kasaa sopivat vaatteet vaatekaapista turvakaukaloon mukaan, kun lähtöpäivä koitti. Eli vastaus on: ei oman repun lisäksi muuta kassia.

mulla oli oma laukku jossa oli vaan ne perusjutut kuten lompakko ja neuvolakortti, vauvan vaatteet olin pakannu eri kassiin jonka mies toi sinä oäivänä kun päästy kotiin, sama jos jotai tavaraa tarttin sairaalassa nii mies toi sen kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Mulla oli kerran kämppis, jonka mies tuli hakemaan kotiin matkalaukun kanssa. Se oli tyhjentäny sinne matkalaukkuun koko vauvan vaatekaapin, kaiken varalta. :)

Voi eikä. Olipa huomaavainen mies.. Mies ei halunnu ilmeisesti jättää mitään sattuman varaan, vaan halus vaimonsa saavan valita sieltä "oikeat". Ihana.. :)

Joo, mutta jos nyt omasta sairaalakassista kertoisin, niin aion pakata reppuun omat tarvittavat vaatteet, jne. Sitte jätän kotio kaukalon, johon laitan valmiiksi vauvalle tulevat kotivaatteet. Tyttö saa sitten tuoda sen tullessaan, kun tulevat isänsä kans hakemaan meitä sairaalasta. :)

Ihan tavallinen käsiveska.

Mulla oli mukana vain neuvolakortti, deodorantti, hammasharja ja tahna sekä hiusharja.

Kotiin olin valmiiksi pakannut vauvanvaatteet turvakaukaloon sekä itselleni puhtaat vaatteet, jotka mies sitten toi, kun oli aika lähteä kotiin.

Mulla on tommonen Marimekon olkalaukku pakattuna - kotiintulovaatteet vauvalle, omat hygieniakamppeet, neuvolakortti, lompakko, puhelin, imetysliivit. Mitä vähemmän sitä kamaa on, sen parempi - säilytystilat on tosi pienet, ja mä käytän mieluummin sairaalan vermeitä siellä ollessa, niin ei tarvi sitten pyykätä kotona :)

Mulla oli semmoinen lentolaukku, siis sellainen matkalaukun mallinen, mutta pienempi. Hyvin palveli molemmilla kerroilla. Ja mä olin pakannut mukaan kaikki vaatteet itselleni ja vauvalle. Miehen piti tuoda vaan kaukalo.

Ei minkäänlaista!
Mies sit toi saman päivän aikana repussa mulle tarvittavat kamppeet ja lähtöpäivää ennen lapsille. Näin kummassakin tapauksessa...vaikka kuopuksen kanssa lähdettiin seuraavana päivänä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Mulla oli kerran kämppis, jonka mies tuli hakemaan kotiin matkalaukun kanssa. Se oli tyhjentäny sinne matkalaukkuun koko vauvan vaatekaapin, kaiken varalta. :)

Tais tuntee akkansa, kumminkin olis ollu väärät vaatteet mukana. Tästä syystä kaikki valmiiksi ulkohaalarin sisälle ja haalari kaukaloon ja vaikka vöillä kiinni ettei se katoa ennenkuin mies saa sen sairaalaan saakka.

mulla oli kans reppu. ja kaukalossa hoitolaukku johon pakkasin vauvanvaatteet (kauheesti kaikkee ylimäärästä ja nippu vaippoja ja harsoja ja kaikkee ku eihän sitä tiedä jos....ja matkaa hurjat 5km :D ). mies toi vauvanvaatteet ja istuimen sitten kotiinlähtöpäivänä.

Minulla oli 2 kassia mukana, kun en saanut mahtumaan yhteen :D Mutta enpäs minä tarvinut niitä suurinta osaa :D Isi sai tuoda pojan vaatteet ja kaukalon lähtöpäivänä (pakkasin senkin)

Yhteistyössä