?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Philipsin perusmalli on toiminut meillä moitteettomasti jo monta vuotta.
Plussaa molempien päiden verkkovirtamahdollisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Philipsin perusmalli on toiminut meillä moitteettomasti jo monta vuotta.
Plussaa molempien päiden verkkovirtamahdollisuudesta.
Eikö teillä ottanut se häiriöö? Meillä oli se perusmalli ja ei toiminut oikeestaan ikinä niin että siihen olisi uskaltanut luottaa. Otti millon mistäkin häiriön
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lidlistä vasta ostettu langaton/langallinen kuluvuus tosi hyvä ja hinta vain 25?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Padwico 903 meillä ollut. On edelleen käytössä, kun tyttö yli 3-vuotias. Nukkuu sisällä päiväunet. Pääsee itse pihalle marjapuskaan yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meillä on nyt Padwico 938 ja on hyvä. Edellinen oli saman merkin 890 ja ei ollu tosiaaaaaankaan hyvä...![]()
Toiminut moitteettomasti. Kantavuus on riittänyt hyvin meidän hehtaarin tontilla ja kivitalon seinätkään raudoituksineen eivät ole häirinneet kuuluvuutta. Tippunut monta kestaa on tää vanhemman yksikkö pihalla milloin mihinkin kivikkoon. Tärinä lakkasi toimimasta yhden tiputuksen jälkeen, mutta ei ole muuten haitannut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Padwico 903 meillä ollut. On edelleen käytössä, kun tyttö yli 3-vuotias. Nukkuu sisällä päiväunet. Pääsee itse pihalle marjapuskaan yms.
Oletko ollut tyytyväinen kaikin puolin tähän? Olen kuullut tästä huonoja kokemuksia sen verran että olen uteliasEsim että ei ole herkkä, ja ei toimi juuri mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Meillä on nyt Padwico 938 ja on hyvä. Edellinen oli saman merkin 890 ja ei ollu tosiaaaaaankaan hyvä...![]()
Mitä ongelmia siinä edellisessä mallissa oli?