Millainen itkuhälytin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Philipsin perusmalli on toiminut meillä moitteettomasti jo monta vuotta.
Plussaa molempien päiden verkkovirtamahdollisuudesta.

Eikö teillä ottanut se häiriöö? Meillä oli se perusmalli ja ei toiminut oikeestaan ikinä niin että siihen olisi uskaltanut luottaa. Otti millon mistäkin häiriön

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Philipsin perusmalli on toiminut meillä moitteettomasti jo monta vuotta.
Plussaa molempien päiden verkkovirtamahdollisuudesta.

Eikö teillä ottanut se häiriöö? Meillä oli se perusmalli ja ei toiminut oikeestaan ikinä niin että siihen olisi uskaltanut luottaa. Otti millon mistäkin häiriön

En muista että olisi ottanut häiriötä. Lentokoneen ääni kuului joskus voimakkaana, kun niitä lentää tästä aina välillä yli.
Kerran kun oltiin miehen kanssa saunassa ja poika nukkumassa, niin ihmeteltiin, että mitä ihmettä sieltä oikein kuuluu. Joku käytti niitä lapsen kanssa radiopuhelimina. Eli olivat samalla taajuudella. Mutta tuo on ainoa kerta kun muistan mitään ongelmia niiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Padwico 903 meillä ollut. On edelleen käytössä, kun tyttö yli 3-vuotias. Nukkuu sisällä päiväunet. Pääsee itse pihalle marjapuskaan yms.

Oletko ollut tyytyväinen kaikin puolin tähän? Olen kuullut tästä huonoja kokemuksia sen verran että olen utelias :) Esim että ei ole herkkä, ja ei toimi juuri mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Padwico 903 meillä ollut. On edelleen käytössä, kun tyttö yli 3-vuotias. Nukkuu sisällä päiväunet. Pääsee itse pihalle marjapuskaan yms.

Oletko ollut tyytyväinen kaikin puolin tähän? Olen kuullut tästä huonoja kokemuksia sen verran että olen utelias :) Esim että ei ole herkkä, ja ei toimi juuri mitenkään.
Toiminut moitteettomasti. Kantavuus on riittänyt hyvin meidän hehtaarin tontilla ja kivitalon seinätkään raudoituksineen eivät ole häirinneet kuuluvuutta. Tippunut monta kestaa on tää vanhemman yksikkö pihalla milloin mihinkin kivikkoon. Tärinä lakkasi toimimasta yhden tiputuksen jälkeen, mutta ei ole muuten haitannut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Meillä on nyt Padwico 938 ja on hyvä. Edellinen oli saman merkin 890 ja ei ollu tosiaaaaaankaan hyvä... :whistle:

Mitä ongelmia siinä edellisessä mallissa oli?

No meidän oli muutenkin viallinen. Meni tehtaan takuuseen. :) Mutta siinä ei lähettimeen mahtunu mitkään ladattavat paristot, ainoastaan tavalliset sormiparistot kävi. :o Kun ei vaan mahtunu, niin ei mahtunu. Oon aina tähän asti luullu, että AA-paristo on AA-paristo, mutta ei. Ladattavat on sen millin tuhannesosan paksumpia, että tuohon ne ei mahtuneet. Joten tosi kalliiksi tuli sen käyttö, kun tavallisia se söi kuitenkin aika paljon.

Meillä on ollut paljon ongelmia tuon Padwico 938:n kanssa. Ensimmäinen itkuhälytin kesti n. 9kk ja sitten ei enää suostunut latautumaan laitteessaan. Sormipatterit kävi, mutta ei ladattavat. Kalliiksi siis tuli... Saatiin kuitenkin takuuna uusi, kun siihen tuli myös muuta ongelmaa. Itkuhälyttimet eivät nimittäin enää kommunikoineet keskenään. Nyt nuo uudet ovat toimineet n.4 kk ja sama ongelma patterien kanssa. Laitettiin itkuhälytin huoltoon ja sieltä ei nyt korvatakaan mitään kun itkuhälyttimen pohjassa on pieni naarmu ( tod. näk. itkuhälytin on tippunut). Nyt ei siis auta muuta kuin lähteä Ikeaan patteriostoksille tai ostaa uusi itkuhälytin. Tulee aika kalliiksi tämän hälyttimen käyttö. Ja hälytinkin maksoi yli 130E. En suosittele!

Padwico ollut LOISTAVA! Lidlin hälytin oli ihan susi, kuului naapurikadulta itkut, oma sai huutaa eikä kuulunut mitään. Venäläiset rekkakuskit kuului myös kiitettävästi:)

Padwicoa minullekin moni ystävä suositteli, mutta jouduin pettymään. Nyt en oikein tiedä mitä tilalle. En halua enää ottaa riskiä, että kolmas hälytin hajoaa... Joku kaveri kyllä mainitsi myös tuosta patteriongelmasta.

Yhteistyössä