millainen ihminen on ärsyttävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
millanen ihminen on ärsyttävä? millasta ihmistä välttelet, liukenet paikalta, eikä kiinnosta kaveriksi alkaa? onko semmosia ex-kamuja ? mitkä ominaisuudet sai laittamaan kaverin kiertoon..

[QUOTE="vieras";23678765]Utelee muiden asiota, juoruaa, puhuu pahaa muista, musta-valkoinen ajatusmaailma, kateellinen.

En ole onnekseni moiseen törmännyt.[/QUOTE]
peesi tälle.

Sellainen, jolla on aina kaikki asiat paremmin/huonommin/mielenkiintoisemmin/elämä jännempää ym. kuin muilla. Esimerkiksi jos sanon, että "voi että kun tuli nukuttua vaan pari tuntia viime yönä", niin tämä henkilö vastaa tyyliin: "annas olla, kun MINÄ en ole nukkunut ainakaan kolmeen vuorokauteen".

Toisin sanoen ällöän ihmisiä, jotka korostavat aina itseään ja omaa olemistaan ensisijaisesti. Sellaisia, jotka pitävät omia tekemisiään ja kokemuksiaan arvokkaampina kuin toisten.

Mä en jaksa pitkään kuunnella sitä, jos toinen puhuu koko ajan vaikkei niin olisi asiaakaan. En tykkään asioilla mässäilystä enkä laveasta juoruilusta. En myöskään halua olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, joka on perusnegatiivinen tai valittaa koko ajan. Liian suorapuheisetkin ihmiset ovat yleensä eri aaltopituudella kanssani.

Niin ja jos ihminen puhuu vain itsestään, eikä kuuntele muita.

Viimeksi muokattu:
Mä en jaksa pitkään kuunnella sitä, jos toinen puhuu koko ajan vaikkei niin olisi asiaakaan. En tykkään asioilla mässäilystä enkä laveasta juoruilusta. En myöskään halua olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, joka on perusnegatiivinen tai valittaa koko ajan. Liian suorapuheisetkin ihmiset ovat yleensä eri aaltopituudella kanssani.

Niin ja jos ihminen puhuu vain itsestään, eikä kuuntele muita.

just tällaset on ärsyttäviä ! arghhh!
sit kans doctor phil on ärsyttävä ( :D ) - vaikken tunnekaan tyyppiä sillai - mut noin niiku tyyppinä.yliempaattinen minätiedän ja ymmärrän kaiken.ja muutenkin.

Perusnegatiivinen, ahdasmielinen, kateellinen, aina oikeassa oleva, määräilevä, liian utelias, juoruileva, puhuu pahaa poissa olevista, kaksnaamainen...onhan noita....

Kanamaiset pissikset, joilla tyylinä puhua ässää sihauttamalla, hienostelevat nirppanokat, esittävät, draamakuningattaret yms. Näitä tuntuu olevan melki jokainen muija joka vastaan tulee. Eli ei oo kauheesti tehny mieli tutustuu kehenkään uuteen naispuoliseen ihmiseen.

sellaiset jotka ei puhu mitään vaan antaa toisten keksiä kaikki puheenaiheet eivätkä vaikuta aidosti kiinnostuneelta toisesta. Sit tietty kaksnaamaset jotka puhuu seläntakana pahaa ja esittää kaveria. Ihmiset jotka puhua höpöttää tauotta ja puhuu vain itsestään ja harrastuksistaan ja mielenkiinnonkohteistaan. Negatiiviset ihmiset jotka valittaa ja hakee huomiota mutta ei kuitenkaan halua kertoa todellista syytä jotta vois auttaa.

ylimieliset, luulee olevansa parempia muut ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle, halveksii ja arvostelee muita eikä suostu yrittää ymmärtää eri näkemyksiä. Draamakuningattaret, ei empaattiset ihmiset, liian vakavat ja huumorintajuttomat... Onha noita..

Yltiönegatiivinen, ihminen joka ei nää missään mitään hyvää.
Ja mulla nousee niskavillat pystyyn aina kun tapaan ihminen joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle mm. henkiparannuksien, erillaisten uskontojen jne. avulla, kuinka on muka niiiin henkisesti kehittynyt ja tajuaa tätä maailmaa ja muiden ihmisten kehittymättömyyttää paremmin kuin me muut, yleensä nämä ihmiset olleet sitten kuitenkin kaikkein ilkeimpiä ja kaksinaamaisempia mitä olen tavannut :)

Tuo on tosiaan ärsyttävää,,, ja niiiin yleistä nykyään. Itse näen aina, huonossakin asiassa jotain positiivista . :)

Sellanen joka olettaa että kaikki pyörii niitten ympärillä, niitten mielipide on ainoa oikea, niiden aikataulut on tärkeimmät ja jos omaa mielipidettä tai asiaa yrittää ilmaista talloo samoin tein hänen kuninkaallisille varpaille....

Tuo on tosiaan ärsyttävää,,, ja niiiin yleistä nykyään. Itse näen aina, huonossakin asiassa jotain positiivista . :)

Minua kyllä harmitti kovasti, kun uudehkon autoni hyväkuntoiseen tuulilasiin lennähti kivi tyhmästi ohittavan autoilijan renkaasta (aina ne ekat naarmut ja säröt jotenkin ylipaljon harmittaa). Mutta voisi varmaan ajatella (ja pitäisikin), että no hyvä, ettei mennyt lasi rikki kokonaan:) Tätäkö tarkoitat?

[QUOTE="vieras";23678765]Utelee muiden asiota, juoruaa, puhuu pahaa muista, musta-valkoinen ajatusmaailma, kateellinen.

En ole onnekseni moiseen törmännyt.[/QUOTE]

Tällainen juuri. Ja valitettavasti olen moiseen törmännyt.

sellaiset, jotka ovat itsekeskeisiä, jotka ajattelee näin: minä, minusta, minuun, minulle. eivät osaa kuunnella muita, vaan aina vaan selvittävät omia juttujaan. myös perseennuoleskelijat, eli nää, jotka mielistelee toista, ja eivät koskaan uskalla sanoa omaa mielipidettään, vaan ovat kanssasi muka joka asiasta samaa mieltä

Yhteistyössä