Millainen ihminen olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jessica"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jessica"

Vieras
Oletko sellainen kuin haluaisitki vai mitä toivoisit olevan toisin?
Teetkö asioita koska sinä haluat vai koska haluat olla ihminen joka tekee niin?esim.lähdetkö lenkille koska sinä haluat vai koska haluat olla ihminen joka lenkkeilee,vai eroaako mielestäsi nämä mitenkään?
kuvaile luonteesi vahvuudet ja heikkoudet

Toisaalta olen sellainen kuin haluankin olla eli käyn lenkillä, koska nautin siitä, mutta en mene, jos ei juuri silloin huvita.
Ympäristöpaineet kuitenkin määrää paljon asioita eli viikottain joudun kuitenkin esittämään jotain muuta mitä olen. Rakastan lasten kanssa olemista, mutta odotan aikaa, kun he ovat lentäneet pesästä, jolloin saan olla oma itseni ilman muiden ihmisten vaatimuksia.

[QUOTE="pirkko";30270189]No ei mene hyvin jos ei edes omien lasten kanssa voi olla oma itsensä..[/QUOTE]

se suivaitsvaisuus...;) itsekkin joutuu väkisinkin kasvamaan ihmisenä ja hillitsemään rävkkyytensä tätimäiseksi kiltiksi äityliksi ja huonoina päivinä tsempata ettei vaan murisisi..ihan vaan lasten ja esimerkin takia..aamukahviin asti murisenkin..;)

En todellakaan näytä todellista luonnettani, ainakaan kokonaisuudessaan kenellekään. Mieheni ehkä eniten minua tuntee. Salaa pidän itseäni paljon muita ihmisiä parempana, mutta en koskaan, missään tilanteessa näytä sitä. Yleensä halveksun ja ylenkatson muita ja nauran heidän virheilleen, typerille päätöksilleen, kirjoitusvirheilleen, sanoilleen ja ilmeillleen. Ulospäin kuitenkin olen herttainen ja mukava. Ihmiset avautuvat minulle mielellään omista ongelmistaan. Minulla on myös paljon ystäviä, vaikka omassatunnossani piston tunnenkin näistä omista tunteistani. Pidän itseäni paljon parempana kuin yksikään heistä, kuten älykkäämpänä, mukavampana, kauniimpana ja kaikin tavoin parempana. Teen hyväntekeväisyyttä ja omaan mielestäni korkean moraalin ja puolustan aina heikompiani. En tee katalia temppuja ystävilleni (kuten itselleni on tehty) ja olen luottamuksen arvoinen. Olen seksuaalinen ja osaan tehdä miehen tyytyväiseksi. Minulla on ollut vaikea lapsuus, mutta olen omin voimin siitä selviytynyt ja lukenut itseni korkeahkoon virkaan. Miksen siis olisi parempi kuin muut?

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;30270254:
En todellakaan näytä todellista luonnettani, ainakaan kokonaisuudessaan kenellekään. Mieheni ehkä eniten minua tuntee. Salaa pidän itseäni paljon muita ihmisiä parempana, mutta en koskaan, missään tilanteessa näytä sitä. Yleensä halveksun ja ylenkatson muita ja nauran heidän virheilleen, typerille päätöksilleen, kirjoitusvirheilleen, sanoilleen ja ilmeillleen. Ulospäin kuitenkin olen herttainen ja mukava. Ihmiset avautuvat minulle mielellään omista ongelmistaan. Minulla on myös paljon ystäviä, vaikka omassatunnossani piston tunnenkin näistä omista tunteistani. Pidän itseäni paljon parempana kuin yksikään heistä, kuten älykkäämpänä, mukavampana, kauniimpana ja kaikin tavoin parempana. Teen hyväntekeväisyyttä ja omaan mielestäni korkean moraalin ja puolustan aina heikompiani. En tee katalia temppuja ystävilleni (kuten itselleni on tehty) ja olen luottamuksen arvoinen. Olen seksuaalinen ja osaan tehdä miehen tyytyväiseksi. Minulla on ollut vaikea lapsuus, mutta olen omin voimin siitä selviytynyt ja lukenut itseni korkeahkoon virkaan. Miksen siis olisi parempi kuin muut?
no kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse,eikä vaatimattomuus aina kaunista,narsistiko olisi oikea titteli,löydän itseni myös tekstistäsi..

Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Käyn lenkillä, koska haluan olla hyvässä kunnossa, käyttää makeita vaatteita ja pitää kroppani kuosissa. Tykkään seksistä, joten harrastan sitä. Muille en asioitani hirveästi huutele ja isossa seurassa olen mielummin hiljaa ja syrjässä. En välitä muiden mielipiteistä. Jos kotona on kränää, niin sitten huudetaan kunnolla. Lasten suhteen pitäisi olla kärsivällisempi, mutta ainakaan heistä ei tule lellittyjä pikkuterroristeja.

Mä haluaisin olla vähemmän aamu-uninen. Enkä haluaisi että verensokerin laskeminen saa mut kamalan nopsaan kärttyisäksi.

Noihin ei kai tahdolla ja halulla oikein voi vaikuttaa?

Muutoin elän just niinko (lapset huomioiden) haluan.

Yhteistyössä