Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja mut:
eikö se ole alkkiksen asia juoko? juo jos janottaa,ei kukaan sitä kurkusta ales kaada! parantuminen lähtee itsestä ei siitä että lähipiiri kääntää selkänsä ja lopettaa yhteydenpidon! sama kun haukuttais tupakoivia tai ylipainosta,ei olla sen kaveria kunnes on lopettanut tupakanpolton tai laihtunut. Alkikkselle kun ei voi muuta kuin toivoa että sit järkee joskus tulis päähän ja oppis vaikka olee ilman tai edes kohtuu käyttöön.
Saatan olla väärässä, mutta minusta alkoholistista ei kyllä voi koskaan tulla kohtuukäyttäjää. =)
No et kyllä oo väärässä. Jos sairastaa alkoholismia niin alkoholi on myrkkyä lopunelämää.
No täytyykin sitten minun muistaa tuo että vastaisuudessa vedän aina lärvit
Olin ennen alkon suur kuluttaja,saatoin juoda joka ilta 5 tai enemmänkin lasia
Nyt kun ikää on tullut lisää voin kyllä ottaa pitzan kanssa yhden vaikka kolmos oluen tai joskus saunan jälkeen 1 sidukan,voin myös juoda alkotonta josta en saa kipinää
Eli mielestäni minä osaan nyt juoda
Osaan myös istua kapakissakin niin että juon koko iltana sen 4sidukkaa mutta se jää siihen
Juon nykyään kerran kahden kuukauden aikana,ja osaan mielestäni siis hallita juomista mutta jos enemmistö on tätä mieltä niin kai minä sitten en vieläkään osa käyttää alkoa oikein
Te varmaan kerrotte minulle mikä on oikea käyttö