Millainen hoitolaukku 3 lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuutti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuutti"

Vieras
Siinäpä se kysymys jo tulikin, eli mikä olisi hyvä hoitolaukku 3 vaippaikäiselle lapselle? Ei tarvi olla nätin näköinen välttämättä, mutta saisi olla tilava. Tällä hetkellä on käytössä ihan tavallinen reppu, joka on kyllä tilava mutta sieltä kun yhden vaipan nykäisee ulos niin koko muu sisältö tulee mukana, kun on vain se yksi iso tasku. :)

Lisäksi toiveena olisi, että laukussa olisi pitkä hihna jonka avulla sen saa pysymään olalla roikkumassa. Kolmen lapsen kanssa kulkiessa ei ole varaa siihen, että yksi käsi pitää koko ajan hoitolaukusta kiinni! :)

Mun hoitolaukku on pienentyny aina kun lapsia on tullu lisää.. Ei vaan oo tarvetta kanniskella niin suurta määrää tavaraa enää peruskauppareissulle/perhekahvilassa käymiselle(pari vaippaa, pari varavaatetta ja kosteuspyyhkeitä, tarvittaessa ruokapurkki) ja otan sitten toisen kassin jonka laitan vaunujen alle jos mennään pitemmälle päiväretkelle.
Tällä hetkellä mulla on käytössä ihan laukkuakupasta ostettu keinonahkainen olkalaukku jossa on se pitkä hihna(se on kyllä ehdoton jo senkin takia että saa vaunuihin kiinni)

Mä ostin tuplille plus heidän reilua vuotta vanhemmalle isoveljelle hoitolaukuks Stadiumilta semmosen olkalaukun, joka maksoi 9,90€. Riittävän tilava, ihan kivan näköinen (musta-valko-pinkki-ruudullinen) ja edullinen. Edelleen hoitolaukkuna käytössä.

Kai siihen pieneen monilokeroiseen olkalaukkuun olisi mennyt kolmannenkin vaipat mukaan. Sellainen suunnilleen pysty A4-kokoinen, missä riitti pari isoa osastoa ja sitten oli useampi pienempi, kaikissa vetoketju ja sen lisäksi vielä taskuja osastojen sisässä/päällä ja lopuksi vielä kansiläppä. Stockmannin urheiluosaston alesta sen aikoinaan ostin. Olisi vieläkin käytössä, mutta siitä hajosi kaikkein isoimman (leveimmän) osaston vetoketju ja uuden vaihtamiseksi pitäisi koko kassi purkaa.