Millainen hiumalli lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla ollu koko aikuisiän sama kampaus. Ja alan olla totaalisen kyllästynyt.
Mutta en osaa ite ajatella mitään muutakaan. Eli ehdotuksia haluaisin mieluiten kuvina.
Ja tosiaan ylipainoa on se 25 kg joten kasvot on pyöreät (ei kuitenkaan mikään pallo).

Nykyinen kampaus on pitkät kerroksittain ja kiharat. Väri joku keskiruskea.

No, jos naamasi ei ole ihan pallo (eikä 25 kg ylipainoisilla aina ole) vaan on siis jotain muotoa niin lyhyt tukka ainakin vois sopia. Lyhyt tukka aina korostaa kasvonpiirteitä paremmin kun pitkä. Kysymys varmaan onkin enemmän, että haluatko peittää kasvojasi vai näyttää niitä enemmän? Ittellä on ollut lyhyttä ja pitkää ja kyllä mä jostain syystä aina vaan taivun siihen lyhyeen kun olen vähän aikaa pitkää kasvattanut. Ja Kasvot ei ole siis mitkään palloposket.

No, jos naamasi ei ole ihan pallo (eikä 25 kg ylipainoisilla aina ole) vaan on siis jotain muotoa niin lyhyt tukka ainakin vois sopia. Lyhyt tukka aina korostaa kasvonpiirteitä paremmin kun pitkä. Kysymys varmaan onkin enemmän, että haluatko peittää kasvojasi vai näyttää niitä enemmän? Ittellä on ollut lyhyttä ja pitkää ja kyllä mä jostain syystä aina vaan taivun siihen lyhyeen kun olen vähän aikaa pitkää kasvattanut. Ja Kasvot ei ole siis mitkään palloposket.

Noita lyhyitäkin malleja on paljon. Ja kun ei ikinä ole ollut niin tosi hankala ajatella et mikä sopis.

[QUOTE="vieras";24514206]Joopa joo, pullealle kynitty tukka (ehkä jopa kananperse) ja hoikalle sit pitkät. En sinuna leikkauttaisi lyhyeksi![/QUOTE]

Siitä on n puolivuotta kun kävin parturissa ja nyt jo tuntuu et menee ihan päätä myöten kun kiharat kasvanu tuolta juuresta pois. Mulla on paksut hiukset joten mitä pitemmän niin sen enemmän menee päätä myöten.
Ja joo en sitä kynittyä kananpersettä halua.

Mielestäni hiusmalli riippuu täysin ihmisen kasvonpiirteistä ja persoonasta, ei kiloista. Ihan sama millainen kampaus on, ei kukaan sen ansiosta "laihdu" kymmentä kiloa.
Pääasia, että tunnet sen hiusmallin omaksesi.

[QUOTE="alma";24514250]Mielestäni hiusmalli riippuu täysin ihmisen kasvonpiirteistä ja persoonasta, ei kiloista. Ihan sama millainen kampaus on, ei kukaan sen ansiosta "laihdu" kymmentä kiloa.
Pääasia, että tunnet sen hiusmallin omaksesi.[/QUOTE]

Ei ollukkaan tarkotus et saan kilot katoamaan vaan että saisin jotain vaihtelua. Tää on se oma malli mut ollu jo yli 15 v joten haluaisin jo jotain muuta kokeilla. Mutta kun ei vaan ole harmainta aavistusta mitä se muu vois olla.

Yhteistyössä