Millainen haluaisit olla? Ajatusleikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Ja älkää viittikö te tietyntyyppiset tulla jeesustelemaan, miten olette juuri sellaisia kuin haluattekin olla ettekä muuttaisi mitään, älkääkä viittikö alkaa köökkipsykologina haastelemaan että miksi en tee jotain tullakseni sellaiseksi kuin haluan...

Olisin mielelläni Victoria's Secret-mallin näköinen jonkin rikkaan tehdassuvun vesa Harrastaisin mm. ratsastusta ja matkustelisin ulkomailla ja työskentelisin perheyrityksessä.

Toisaalta olisin mielelläni myös kotiäiti jossain maaseudulla pikkukaupungin lähellä, ihanassa isossa huvilatyyppisessä kodissa ja harrastelisin lastenhoidolta liikenevällä ajalla puutarhan hoitoa ja ompelua, kaikkea kotoilua.

Ja jos puhtaasti taitoja ajatellaan, haluaisin osata sujuvasti espanjaa ja italiaa, haluaisin osata kirjoittaa lyriikkaa, haluaisin olla tanssija, haluaisin olla historiantuntija, haluaisin olla asiantuntija edes jossain

Mitä sinä haluaisit olla?

Laiha, kaunis, ihanan lauluäänen omaava henkilö, joka olisi rakkausavioliitossa todella rikkaan miehen kanssa ja rouvailisin ja shoppaisin. Meillä ois iiiiiiiso talo järven rannalla jossain syrjässä ja siivoja talossa, samoin joku pihaa hoitava henkilö. Mulla ois aina kynsissä ehjät lakat ja hiukset nätisti kampaajalla laitetut..

Mä haluisin olla kotiäiti kera isomman talon ja puutarhan..sekä monta lasta ja lemmikeitä pitäisi olla.
Myös voisin haluta laitella autoja ja ajella vaikka jääradalla..Moottpripyörä olis myös kiva omistaa ja ajaakin sillä:D
Mutta ennenkaikkiea haluaisin elää ilman paniikkihäiriötä/ahdistusta..

Törkeän rikas, 177 senttinen, laiha ja uskomattoman kaunis sekä älykäs nainen, jolla on luonnostaan suuret, kiinteät rinnat. Mikään ulkomuodossa ei tietenkään mene ns. pilalle lasten syntyessä ja erittäin hedelmällisenä naisena saisin lukuisia uskomattoman kauniita ja älykkäitä lapsia uskomattoman komean ja älykkään mieheni kanssa. Osaisin puhua yli 20 kieltä sujuvasti, esim. englantia, suomea, saksaa, kiinaa, japania, venäjää, ranskaa yms. Olisin taiteellinen ja menestyisin kaikessa, mitä haluaisin tehdä. Olisin kätevä käsistäni sekä kiinnostunut taiteesta, historiasta, politiikasta ja kulttuurista.

Omistaisimme satoja kiinteistöjä ympäri maailmaa, osa pienempiä, syrjäisiä mökkejä, osa valtavia luksuskartanoita. Tuntisin valtavan määrän julkkiksia, tietty.

Minulla olisi suuri kokoelma erilaisia lentokoneita, laivoja, helikoptereita, autoja sekä hevosia. En olisi innokas juhlija, vaan keskittyisin enemmän lapsiini ja heidän hemmotteluunsa ja hoitamiseensa. Silti, vaikka minulla olisikin rajaton määrä valuuttaa käytössä, lapseni joutuisivat ansaitsemaan osittain työllä rahansa. He olisivat ahkeria ja kiinnostuneita kaikesta.

Olisimme kaikki mieleltämme terveitä ja kuolisimme vanhuuteen, emme sairauksiin. Olisimme myös osallisina lukuisissa hyväntekeväisyysjärjestöissä.

Olikohan siinä kaikki, hmm

Minä kun olen tällainen kotona viihtyvä ja mukavuudenhaluinen (enkä valita näistä ominaisuuksista), niin olisi hauskaa kokeilla olla joku cool, rento reppureissaaja. Sellainen, joka tekee base-hyppyjä ja sukeltaa luolissa.

Vähän laihempi, nuorempi ja rahaa olisi muutama miljoona, pari lasta ja omakotitalo meran tai järven rannalla, ihana mies, terveyttä ja mukavaa puuhastelua hevosten tai jonkun tuottavan ja kiinnostavan työn parissa

Mä just yks päivä miettisin,että haluisin olla jotenkin mielenkiintonen ihminen. Semmonen, jolla olis aina joku jännä tarina kerrottavana mitä on tehny tms. Tai jos olis joku erikoinen harrastus. Tai olla vaikka joku superhyvä taistelulajiharrastaja! Jotain siis semmosta, jota ei päälle päin heti uskois, että olen.

Haluaisin että mun ylähuuli olisi paksumpi ja voisin olla pari senttiä pidempi.
Hmmm joo ja sitten haluan rohkeutta ajaa ajokortin ja siihen päälle sitten se oma audi kiitos. Vähemmän säikky ja hmmm... pyöreemmän pyllyn!

Ja silti lässynlää olen tosi tyytyväinen itseeni lässylässy jeesusjeesus. :saint:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Minä olisin mielelläni ahkerampi, kurinalaisempi, aikaansaavampi ja henkisesti vahvempi. Omaisin paremmat sosiaaliset taidot ja osaisin keskittyä kunnolla käsillä olevaan asiaan, vaikkei se kovin kiinnostava olisi. Noilla sitä pysyisi kunnossa, hyväkroppaisena ja tekisi uraa vaikka missä. Saisi sen perheenkin hoidettua siinä sivussa.

Mun elämä olis täydellistä, jos jostain putoais 200 tonnia rahaa ja mun kropasta katoais ihan itestään 10kg laardia. Pitäisköhän asian eteen yrittää tehdä jotain...? Nää, oon liian laiska. :xmas:

Haluaisin olla kärsivällisempi, hoikempi, lihaksikkaampi, haluaisin että mulla olis keskitasoa vähän paremmat tulot. Haluaisin että mulla olis vielä omat vanhemmat olemassa. Haluaisin enemmän lapsia mutta tietenkin niin että se ei kropassa näkyis mitenkään, päinvastoin hehkuisin vaan ja tukka kiiltäis ja vauva ajan olisin ihanan seesteinen. Haluaisin osata laulaa. Haluaisin olla jossain asiassa ihan tosi hyvä. Haluaisin että musta tulis aikanaan sellainen ihana mummo jolta saa elämänviisauksia ja hyvää pullaa :D haluaisin että mun mies ois kotona just nyt! Haluaisin oppia hyväksymään itseni ja lakata pelkäämästä kokoajan että jotain pahaa tapahtuu.

Heh. Hauska ajatusleikki. :D

Tuttavallisin ja turvallisin ajatus olisi, että olisin suuren perheen äiti (ja vaimo) jossain maalla, kenties maatilalla, ylläpitäisin kotia, johon moni lapsi kokisi olevansa tervetullut, niin isot kuin pienetkin. Ulkonäöstä en osaa sanao, minussa olisi jotain ihanaa, herkkää, lämmintä ja hersyvää, jotain kotoisaa.

Toisaalta olisin mielelläni sellainen pitkä, hyvin sorja ja norja, eteerinen nainen, sellainen mitä en todellakaan nyt ole. Kun minä oikeasti olen maanläheinen ja voimakas, haluaisin joskus tietää millaista on olla leijuva, keijumainen ja hento. Samassa kehossa olisin myös hyvin vaalea, valkea suorastaan, tai läpikuultava Tanssiessani olisin sellainen leijuva, soljuva.. niin, sellainen :heart:

Toisaalta henkisiltä ominaisuuksiltani olisin järjestelmällisempi ja kurinalaisempi, itsetietoisempi ja rohkeampi.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;26690162:
Haluaisin olla paaaaaaljon pitkäpinnaisempi.
Haluaisin olla murehtimatta kaikkea viikkoja/kuukausia/vuosia etukäteen.
Haluaisin olla paremmassa kunnossa fyysisesti.
Haluaisin olla univelaton.

tätä kaikkea voisin minäkin haluta olla.

Ja lisäksi viisaampi ja kauniimpi.

Ja haluaisin saada sanat sellaisiksi, että ne koskettaisivat lukijaansa. Niin että ne olisivat muutakin kuin aakosia perätysten, että ne piirtyisivät verkkokalvoilta sydämeen asti.

Ekana tuli mieleen

Rento!

Pitkäpinnasempi, murehtisin vähemmän, viihtyisin ihmisten seurassa. Ihana, hauska, sanavalmis.
Ulkonäöllisesti? En osaa sanoa. 10kiloo hoikempi?

Mä haluaisin olla musikaalinen. Tosi hyvä laulaja ja osata soittaa montaa eri soitinta.

t. nuottikorvaton ja rytmitajuton
Mulla on sävelkorva ja rytmitaju ja mua taas ärsyttää, että sain juuri ne "lahjat" vaikka en osaa yhtään arvostaa musikaalisuutta. Osaan soittaa paljon soittimia ja jos en osaa, opin tosi nopeasti korvakuulolla jo. :D
Vaihetaanko? Olisko sulla vaikka hmmm joku kiva luonnonlahjakkuus kasvien kanssa tai jotain muuta kivaa, kädentaidot niin voisin tehdä ihania vaatteita? :laugh:

:xmas:

Yhteistyössä