meille koira kotiutuu ens torstaina ja mulla on siinä vapaata pe. lauantaina olen koulussa 9-15 ja sit taas ma-aamuun asti kotona kunnes taas töihin. sit onkin paljon päiviä et oon kotona töiden ja koulun välillä klo13.30-15 ja pari lauantaita koulussa.. mies on kaiken liikenevän ajan raksalla,mut voi tietysti käydä välillä pentua katsomassa tarpeen vaatiessa. sit on yhdet häät joista en ihan heti kehtaa luistaa.. pakko pyytää yks kaveri sit koiraa katsomaan. ja heinäkuussa mulla alkaa vasta kuukauden loma..
hitto ku kaikki noi on tuppautunu kalenteriin vasta ku koira oli jo ostettu.. :/ enkä tarkota et sitä koiraa ei olis otettu jos olisin ennakkoon tiennyt noi menot, mut silti harmittaa kun olin asennoitunut et on paljon aikaa pennulle :ashamed:
(tosin mun vanhempien koira tuli niille aikanaan pe,porukat meni normisti töihin heti ma 8h/pvä.. )
hitto ku kaikki noi on tuppautunu kalenteriin vasta ku koira oli jo ostettu.. :/ enkä tarkota et sitä koiraa ei olis otettu jos olisin ennakkoon tiennyt noi menot, mut silti harmittaa kun olin asennoitunut et on paljon aikaa pennulle :ashamed:
(tosin mun vanhempien koira tuli niille aikanaan pe,porukat meni normisti töihin heti ma 8h/pvä.. )