Millainen autoilija olet?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Aloin vaa miettii...ku mä oon kai aika kauhee...
sillä vaa aloin miettii ku totesin itelleni et mun sisko ei varmaa enää ikinä tuu mun kyytiin...se ku ajaa aiina nii varovast ja hiljaa ja nätist....

ku mä taas kaahasin ylinopeutta(juu huono tapa)ja kirosin ja huusin ja mäkätin hidastelijoita...

menetän hermoni heti jos joku matelee vaikka 80 alueella 50 tunnissa mun edessä,ohi ei pääse...toiset ne vaa kattelee maisemii ku mä haluisin eteenpäib.Valitan,huudan(ihan ku ne kuulis),kiroilen...

Mä kyllä yleensä ajelen rauhallisesti ja rajoitusten mukaan, enkä kauheen helposti menetä hermojani muiden törttöillessä. Joskus kyllä jokunen kirosana pääsee jonkun erityisen nuijan nähdessäni...

Mulla pettää hermo aika herkästi edessä matelijoihin sekä noihin rekkajonoihin! On se saakeli että naapurimaan rekat saa tulla tänne tukkimaan tiet eikä kukaan tee mitään! Meillekin tehtiin ihan uusi nelikaistainen tie, näköjään naapurimaan rekkojen parkkitilaksi. Siinä ne ainakin aina toisella kaistalla seisoo! Pistää vihaksi!!!

Mä yksinkertaisesti VIHAAN matelijoita, ylimielisiä eteen änkeäjiä, niitä jotka ei osaa käyttää vilkkua, perseessä roikkujia, liikennevaloissa ihmettelijöitä yms.yms.

Mutta siis kaikkein eniten maailmassa vihaan niitä "mullaeiookiire"-matelijoita :kieh: :kieh: :kieh:

Ja mulla on usein verenpaineet varmaan taivaissa kun autoa ajan :whistle: :xmas:

Omasta mielestäni mä oon tietty maailman paras kuski B)

Ajan suht rauhallisesti mutta ärräpäät kyllä lentää helposti.On tainnut keskisormikin joskus nousta.Mutta muuten ihan jees :xmas:

Mä olen se, joka ajaa mahd. tasaisesti, ennakoi ja pyrkii säästämään sekä autoa, bensaa että hermojaan.

(ja niitä kaahailijoita ja perseessäroikkujia vedän tasantarkkaan turpaan, jos pahasti pysähtymään viereeni joutuvat :saint: )

Tänään kuulin et vois aikaisemminkin alkaa hiljentää kun oltiin kääntymässä yhdelle tielle... Ongelma oli vaan se etten tienny ihan tarkkaan et mistä kohtaa se tie kääntyy... Olin kuskina... Mulle ku ei sano mitään et 150m päästä kääntyy oikeeelle :whistle:
Ja hermoon kyl aika helposti tuollasia matelijoita, raskaan kaasujalan omaan, myönnän.

Ihan sika surkee.
Paitsi ipanoitten mielestä, ne rohkasee joka kerta kun kahesti vuodessa oon ratissa: "Tosi hyvin menee äiti", "äiti sä oot huippukuski", "ajat paremmin ku iskä" (joka on ajanut ammatikseen vajaa kymmenen vuotta... )

Pitäis kai ajaa enempi, ahistaa vaan turhaan ja urheilun kannalta ajella :whistle:

Mun täytyy myöntää, että vaikka mulla on muuten ihan lehmän hermot, niin liikenteessä mulla palaa liian usein pinna :ashamed: Kun kaikenlaisia tumpeloita on päästetty tuonne liikenteeseen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä yksinkertaisesti VIHAAN matelijoita, ylimielisiä eteen änkeäjiä, niitä jotka ei osaa käyttää vilkkua, perseessä roikkujia, liikennevaloissa ihmettelijöitä yms.yms.

Mutta siis kaikkein eniten maailmassa vihaan niitä "mullaeiookiire"-matelijoita :kieh: :kieh: :kieh:

Ja mulla on usein verenpaineet varmaan taivaissa kun autoa ajan :whistle: :xmas:

Ihan niinku minä oisin kirjottanut tämän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:

Sama täällä! Ei riitä mun hermot sunnuntaiajelijoiden seassa :ashamed:

hullu, kaahailen aina ylinopeutta, harrastan vaarallisia kiihdytyksiä ja ohituksia, haistatan vitut kaikille jotka ei alle sekunnissa katoa liikennevaloissa minun edestä, jne... ja arvatkaapa, montako kolaria? NOLLA. Mettään ajot kelistä johtuen eri asia... Kotikyläle ku menee yhen auton levynen tie ja sielä tulee rekkojaki vastaan.... :whistle:

Voi että voinkin inhota ja halveksia kaikkia ylinopeuksillaan ja kaahailuillaan kehuskelijoita! Surkeata sakkia. Ja vielä kuvittelee aidosti olevansa muita parempia kuskeja. Säälittävää. Niiiiiiin säälittävää. Silti suurin osa ei edes osaa autoansa taskuparkkiin ajaa.

Ajan suhteellisen paljon autoa jo työnkin puolesta, joten pakko peesata noita tummennettuja kohtia.

Eniten ehkä kuitenkin ärsyttää, ne kaikkitietävät-keski-ikäiset-miesautoilijat, jotka luulevat olevansa aina oikeassa |O Vilkku laitetaan vasta sitten sekunniksi, kun ollaan jo puoleksi käännytty sinne suuntaan, mihin ollaan menossa. Etuajo-oikeutetussa liikenneympyrässä ei ymmärretä yhtään miten ajetaan. VIlkutetaan varalta ympyrään mentäessä, eikä vahingossakaan sieltä poistuttaessa ja kaikkea muuta kivaa.

Tunnustan, että mulla aika useasti ärräpäät lentelee, kun tuolla kartsalla ajelen.

Ihan normaali, keskiverto suomalainen kuski. Ja jokanenhan nyt tietää, että keskiverto suomalainen kuski tuntee aina olevansa ihan maailman ykköskuski...

Sen verran tulee kilometrejä ajettua, etten viitti ihan joka asiasta päreitäni polttaa. Se mikä mut saa kiukkuiseksi ratissa on älytön, tyhmänrohkea riskinotto, omien ajotaitojen yliarviointi ja toisten hengen turha vaarantaminen liikenteessä (tolkuttomat ohitukset, kiilaukset ja perässäroikkumiset).

Hidastelijat ei haittaa, mun autolla pääsee ohi. Ja jos ei ohitustilaisuutta tule, niin sitten ei tuu, sitten körötellään. Takapuskurissa roikkuminen haittaa, silloin mun autossa syttyy joko takasumuvalot tai takaikkunasta näkyy keskari.

Viidentoista vuoden ajan on tie riittänyt, ei ole tarvinnut ojia koluta tai törmäillä muihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:

--> mulla ei pelkästään usein, vaan AINA!!!

Tätä on niin helppo peesailla :D

kai mä oon aika hyvä ajamaan,mutta hermot on TODELLA huonot... kiroan,karjun,kiihdytän ja kiilaan. Paitsi sillon ku tyttö on kyydis,sillon taidan olla tientukkona... :ashamed: joskus oon harrastanu autoja jossain määrin,vauhti viehättää kun ite saa ajaa,muiden kyydis hirvittää... :D

Mä olen nopea reaktioissani, hyvin huomioonottavainen liikenteessä ja varma ajotavassani. Monta läheltäpiti-tilannetta olen reflekseilläni pelastanut. Ajan pientä ylinopeutta aina (~10km/h) ja olen se, joka motarilla ajaa koko ajan vasenta kaistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mä olen nopea reaktioissani, hyvin huomioonottavainen liikenteessä ja varma ajotavassani. Monta läheltäpiti-tilannetta olen reflekseilläni pelastanut. Ajan pientä ylinopeutta aina (~10km/h) ja olen se, joka motarilla ajaa koko ajan vasenta kaistaa.

Eivöätkö nämä kaksi asiaa mielestäsi kumoa missään määrin toisiaan? :xmas:

Minä ajan tosi rauhallisesti. En siis ole esteenä, mutta aina harkitsen kaikki riskit tosi tarkkaan. Mutta olen myös tietyllä tapaa agressiivinen, torvi soi useenkin törttöilijöille ja muutaman kerran on keskisormikin luiskahtanut esiin. Kerran olin näyttänyt sentteriä mieheni "työnantajalle" :ashamed: En kylläkään sitä silloin tiennyt....

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Eivöätkö nämä kaksi asiaa mielestäsi kumoa missään määrin toisiaan? :xmas:

No eivät =) Muut saavat ajaa omaa vauhtiaan oikealla kaistalla, ja mä ajelen vasemmalla vähän nopeampaa. Siten en ole ihan puskurissa kiinni roikkumassa ;) Toki jos mun takana tulee joku, joka tahtoo ajaa muakin nopeammin, niin siirryn sitten hetkeksi oikealle kaistalle.

Yhteistyössä