Millainen auto tälle kokoonpanolle näillä kriteereillä? Suosituksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Freia

Vieras
Eli mietinnässä autonvaihto ja eri vaihtoehtoja puntaroitu.
Perheessä 2 aikuista, 5-vuotias, vauva ja kolme keskikokoista koiraa. Auton tulis siis olla tarpeeks tilava, että mahdutaan koko "setti" vaunuineen päivineen tarvittaessa kyytiin.

Ehdottomasti oltava ilmastointi ja mielellään diesel, kun pitkää matkaa tulee usein mentyä koiraharrastuksiin ja sukulaisiin. Tulevaisuudessa mahdollista, että perhekoko kasvaa vielä yhdellä lapsella, joten ehkä sitäkin jo mielessä pitäen etsinnässä uus kulkine.

Ehdotuksia?

Tuossa hyvä menopeli

ZILI__195036b.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24440780:
Muute hyvä auto, mut noi ei oo turvallisia, ajat nokkakolarin, ni moottori on kuskin sylissä. ;)

Onpa ruma auto!

Ostakaa Fiat Doblo, kun ottaa 5 paikkaisena, jää hyvät tilat haukuille. Persoonallinen auto.

Noniin! Kiitos ehdotuksista!
Just tätä tarkotin, eri näkemyksiä ja kokemuksia kaipailin ja niitä sain (vieläpä tähän kellonaikaan), iso kiitos Teille! :)

Mersut on kyllä mun juttu olleet aina ja tässä hieman hairahduin, kun Audin laitoin, mutta pahasti näyttää, että tila loppuu perusfarkussa kesken.. Eikä tuo nyt minun silmään rumakaan oo niinku jotku matkatelkkari-malliset (esim. Citroen berlingo jostain syystä todella kirvelee silmiäni). Pääasia on että kaikki mahtuu olemaan ja matkaamaan mukavasti ja tietty turvallisesti.

Volksin Tourania kanssa pidetty ns.listalla, osaisko joku kertoa enemmän siitä, millanen pidettävä, tyyppivikoja tms.?

Mites muuten nuo Chryslerit, vieraampia minulle kun ei kellään tutullakaan ole, kuinka luotettavia vermeitä?

Ja vie bensaa.... meillä oli joskus, mutta pakko oli vaihtaa näillä bensan hinnoilla.

Tutulla on tuollanen diesel, ja meinas ettei se paharuokainen ole. Mutta tuo Citikan picasson on näppärä kaupunkiauto perheelle. mahtuu 3 lasta rinnakkain tuoleissaan, ja jalka- ja päätilaa on reilusti. Onhan se hieman ruma auto(kananmunan mallinen), ja tavaratilassakin riittää hyvin tilaa. Mutta ei sinne koiria kyllä mahdu, jos aikoo rattaita kuljettaa :D

Yhteistyössä