V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saa yllätyskikkeliä, jos siitä tykkää niin varmasti kiva paikka.
Tämä tarkoittaa sitä, että viestissä kirjoittaa tämä sama häiriintynyt peruspersu. Yllätyskikkelillä hän tarkoittaa, että tummaihoinen maahanmuuttajan suorittamaa raiskausta. Tämä taas on lähtöisin hänen netistä löytämälleen hullunhauskalle jutulle, jossa käytettiiin tällaisestä raiskauksesta sanaa yllätysrakastelu.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28125306:En ole ikinä käynyt, joten hyvin suurella todennäköisyydellä slummia.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28125393:Helsingissä 99% kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28125424:Kyllä mä helsinkiläinen olen, ellei Helsingin ja Vantaan välille ole yön aikana tullut kuntaliitosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28125393:Helsingissä 99% kyllä.
Otat kovin usein nämä Helsingin slummialueet puheeksi kommenteissasi.
YK:n Määritelmien mukaan ihminen elää slummissa, jos häneltä puuttuu yksi tai useampi seuraavista:
-mahdollisuus käyttää puhdasta vettä (vettä on oltava riittävästi, se ei saa olla liian kallista ja sitä on saatava ilman kohtuutonta vaivaa)
-toimiva viemäröinti (käymälän ei tarvitse olla perheen oma, mutta sen käyttäjiä ei saa olla kohtuuttoman suurta määrää)
-riittävästi elintilaa (yhtä huonetta ei saa olla jakamassa useampi kuin kolme ihmistä)
-pysyvään käyttöön tarkoitettu asunto (kodin tulee suojata erilaisilta sääolosuhteilta ja sen on sijaittava asumiseen tarkoitetulla alueella)
-oikeus hallinnoida omaa asuntoa (asukkaita ei voida häätää mielivaltaisesti)
Slummit koostuvat lähinnä esimerkiksi pahvista, kankaasta, pellistä tai muista vastaavista materiaaleista kyhätyistä hökkeleistä. Slummeihin ei yleensä tule juoksevaa vettä.
Mikäs on Björnin näkemys slummista?
No mä en muuttais, mutta ei mua siellä raiskattukaan, kun lenkillä joskus menin Kivikon läpi.