Millainen alue Kivkko? Entä lähi alueet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalta muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maalta muuttaja

Vieras
Millainen on alue jota ympäröi Myllypuro, Malmi, Kurkimäki, Kontula, Pihlajamäki ja Tattariharju?

Jos on pakko valita näistä, niin missä paras koulu?

No on faktaa. Käy itse tsekkaamassa jos et mua usko. Malmilta ok-alue on ihan ok, mut muuten idässä ainoat kevolliset asuinalueet ovat: Kulosaari, Tammisalo, Jollas ja Marjaniemi.

Kyllähän se vähän noin on. Onhan se koko itä kelvollinen asuinpaikka, mutta jos haluaa tosiaan jotain "tasoa" niin en suosittelisi.
Itse voisin väliaikaisesti majailla noissa ap:n mainitsemissa paikoissa, mutta en mä elämääni alkaisi sinne touhuaan saati jotain asuntoa ostamaan. :)

Riippuu tietty ihan ap:n intresseistä onko heille hyvä paikka.

Kyllähän se vähän noin on. Onhan se koko itä kelvollinen asuinpaikka, mutta jos haluaa tosiaan jotain "tasoa" niin en suosittelisi.
Itse voisin väliaikaisesti majailla noissa ap:n mainitsemissa paikoissa, mutta en mä elämääni alkaisi sinne touhuaan saati jotain asuntoa ostamaan. :)

Riippuu tietty ihan ap:n intresseistä onko heille hyvä paikka.

Nykyisellä kehityksellä itä muuttuu 20 vuodessa sellaiseksi etteivät poliisitkaan uskalla liikkua siellä muuten kuin panssaroiduilla ajoneuvoilla.

No on faktaa. Käy itse tsekkaamassa jos et mua usko. Malmilta ok-alue on ihan ok, mut muuten idässä ainoat kevolliset asuinalueet ovat: Kulosaari, Tammisalo, Jollas ja Marjaniemi.

Mitäs vikaa on Karhusaaressa, Landbossa tai Vartioharjussa? Itse olen asunut vähän reilu 4 vuotta Vartsikassa eikä täällä mitään juoppoja tai mamuja ole. Suurin osa on suomalaisia keski tai hyvä tuloisia lapsiperheitä.

Itse asutaan miehen ja 6 vuotiaan pojankanssa kontulassa, aivan kivikon rajalla ja hyvin ollaan viihdytty. Minkäänlaisia ongelmia ei ole ilmennyt.
Täytyy myöntää, että itsekkin ensin kauhistelin, kun muuttoa suunnittelin, mutta kaikki ne huhupuheet alueen rauhattomuudesta on huomattu juurikin niiksi huhupuheiksi. Kun joku alue saa huonon maineen, se pysyy vaikka voissa paistaisi.
Kyllähän tällekkin alueelle niitä juoppoja ja maahanmuuttajia mahtuu, mutta kyllähän se niin on, että niitä riittää jokaiselle asuinalueelle helsingissä. Etenkin lähiöihin.
Olen itse asunut helsingissä vähän jokapuolella enkä sanoisi, että yhtään sen rauhattomampaa on, kuin esim. vallilassa tai kampissakaan.
Kaikki palvelut löytyvät kivenheitonpäästä kontulan ostoskeskuksesta ja itäkeskukseenkin jaksaa kävellä.
Voin suositella lämpimästi.

[QUOTE="joku";24874723]Mitäs vikaa on Karhusaaressa, Landbossa tai Vartioharjussa? Itse olen asunut vähän reilu 4 vuotta Vartsikassa eikä täällä mitään juoppoja tai mamuja ole. Suurin osa on suomalaisia keski tai hyvä tuloisia lapsiperheitä.[/QUOTE]

No hyväksytään vartsika parempiin alueisiin, mut palvelut löytyvät sit sieltä huonommalta puolelta.

K ja L ovat Sipoota eivätkä Stadia.

[QUOTE="sama";24874798]No hyväksytään vartsika parempiin alueisiin, mut palvelut löytyvät sit sieltä huonommalta puolelta.

K ja L ovat Sipoota eivätkä Stadia.[/QUOTE]

Päivitähän tietosi. K ja L ovat Helsinkiä.

Yhteistyössä