Millain päivä muilla ollut?

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mulla ihan mahtava!

Ensin 8h töissä, ja sain tietää että kohta tulee lisää vastuuta mulle, pelottaa toisaalta, mutta toisaalta olen innoissani, niin innoissani etten meinaa housuissa pysyä :D

Sitten mentiin koko perheen voimin uimahalliin, ja mies alkoi puhumaan josko hänkin alkais noudattaa samaa ruokavaliota mun kanssa, musta toi aika iso rakkauden osotus mieheltä joka tätä ennen ei vihanneksiin koske mun väkipakolla :heart:

Nyt lapset sängyissään käymässä maate :heart:

Aamulla tyttö heräs puol 9 ja tajusin, että hän on nukkunut koko yön heräämättä :) <3 ikää viime keskiviikkona tuli vuoden! <3

Aamulla touhuttiin koko perhe, mies lähti töihin klo 13. Nyt se soitti, että on jo tulossa kotiin, koska ripuloi :X Se ei niin kiva juttu. :/ Kävin jumpassa ja mun vanhemmat oli katsomassa tyttöä.

Kiva päivä! Aamulla päätettiin esikoisen kanssa aloittaa laihtari, eli jumppaa illalla(kohta) ja syöminen seis klo.18 jälkeen...inkivääriteetä ja vihreetä teetä, vihanneksia ja hedelmiä saa ottaa. Viimeks kun tein tälläsen "tehokuurin" laihduin 1.5 kk 10 kg, se nytkin tavotteena. ;)

Meillä käytiin lääkärissä jo heti aamuyhdeksältä. 3,5 v lapsen diagnoosi: silmätulehdus molemmissa silmissä, sekä korvatulehdus molemmissa korvissa. Eli ei niitä parhaita päiviä..
Onnea aloittajalle lisävastuusta :)

Jees päivä.
Kävin kasvohoidossa ja sillä aikaa anoppi haki teinit ja heidän kaverinsa mökkeilemään. Ovat siellä yön ja tulevat huomen ehoolla.
Mä siivosin kämpän ja nyt makaan sohvalla koneella ja töllö on auki. Kohta haen oluen.

Ihan kivä päivä...
Käytiin lasten ja LillaSysterin kanssa syömässä, sit oltiin LillaSysterillä... Ja äsken käytiin samalla porukalla tuossa naapurissa kaverin luona :)
Nyt meni likka nukkumaan ja mie varmaan kukun tas aamuyöhön asti :kieh:

Melko hyvä, kauhean varhainen aamuvuoro, nukuin huonosti, näin unta ananaksesta koko yön. Sitten väsynyttä velttoilua ja lapsen kuskaamista ja nyt lisää velttoilua ennen unille menoa. Ei mitään kyynelin kerrottavaa siis.

Ihana paiva. Aamu alkoi huonosti kun mentiin haviamaan Ruotsille jaakiekossa mutta muuten loistava. Kaytiin hiihtamassa, pihalla jatkui iglun teko. Iltapaiva meni katsellessa uusia kylmioita uuteen keittioon. Ne kun viela saisi vaihdettua niin kaikki on paremmin kuin hyvin. Hetki sitten kotiuduin tunnin heavy-spinningista. Nyt soi paassa Axel Rudi Pell :D

Ihan normi.
Menkat alko aamulla niin perkeleen kipeinä.
Nelivuotias sai raivarin ja pudotti 28" television (kuvaputki) lattialle.
Lekuri epäili mulla olevan toispuoleisen kylkikivun takana endometrioosin ja asensi ensiavuksi hormonikierukan.
Että perussettiä :headwall: nyt tosin on pannukakku uunissa ja töllökin toimii eikä onneksi ollut pieniä ihmisiä töllön alla sen pudotessa.

Ihan kiva pääsääntöisesti. Sain nukkua pitkään, lapset tuotiin aamupäivällä, käytiin kirjatossa, leivottiin piirakkaa ja saunottiin.

Ainoana negatiivisena työnantajan soitto, voin aloittaa kesäloman vasta heinäkuun viimeisenä viikkona. :| Elikäs, irtisanoudun aiemmin mitä kuvittelin.

Ootte varmaan ollut uimassa meidän ystävien kanssa samaan aikaan =)

Mun päivä:
Aamulla kello soi 05.45 ja teki aika tiukkaa näin loman jälkeen :/
Töissä meni päivä ihan hyvin. Sen jälkeen ruuan laittoa ja likan kanssa touhuilua. Nyt on nukutus käynnissä, joka vaikuttaa aika epätoivoiselta. Tuttikin meni rikki

;) :whistle:

heräsin 5.45 ja lähin töihin, sieltä sit kaupan kautta kotiin kolmeksi.ja hain pienimmän pk:sta. oikeestaan sen jälkee onki menny sohvalla makoillessa, oon jotenki ihan poikki. väsyttää vaa kauheesti. mies vielä töissä, pienin nukkuu ja kohta loputkin. ja m.

Tällainen päivä tänään:
- nukuin huonosti, näin painajaisia
- aamulla oli kiire tarhaan ja töihin
- töissä oli muuten mukava päivä, mutta olin lievästi turhautunut tekniikkapuoleen :/
- kiire töistä tarhan kautta kotiin
- kuopus osoitti mieltään koko illan kiukuttelemalla, esikoinen käyttäytyi lähes esimerkillisesti
- pyykkäämistä, siivoamista, iltapalan laittamista
- nyt muksut ovat pehkuissa ja minä täällä
- katsomme Van Helsing -elokuvan mieheni kanssa tunnin päästä, nyt taustalla soi jazz

Tein töitä oikein olan takaa, että voin pitää muutaman päivän vapaata. Lapset olivat jo lomalla, joten aamulla ei ollut kiire. Sitten käytiin ulkoilemassa ja sain auton huollosta. kiva päivä.

Yhteistyössä