Millähän tavalla arvon mammat pitäisi sitten sisustaa, ettei se olisi junttia?

• Viestiketjun aloittaja "Kerttuli"
  • Ensimmäinen viesti
Mä käytän myös vyötärövöitä kun olen sen verran timmissä kunnossa että kaikki vaatteet näyttävät muuten kaavuilta...ehkä nää mammat tuomitsevat ne vyötärövyöt kun eivät itse kykene niitä käyttämään koska...köh...jotta voisi käyttää vyötärövyötä, pitäisi olla vyötärö, köh, ja sen vyön pitäisi myös näkyä eikä hukkua jättiriippareiden alle.

• Tykkää
Reactions: maitovara
"vieras"
Tuossa linkin talossa oli monia ihania juttuja, joskin liikaa niitä katseenkiinnittäjiä omaan makuun.

Lattiat oli mahtavat, itsekin haaveillut betonilattioista, en tiedä mitä tuo on mutta näytti kivalta.

Samoin yhden huoneen katossa olleet hopeanväriset koristeelliset kattopaneelin, olen niitä ihaillut sisustusohjelmassa ja laitoin silloin korvantaakse kun on ihan toteutettavissa oleva idea.

Keittiössä kivaa tuo iso teräspöytä joka näyttää jostain suuresta ravintolasta/keskuskeittiöstä viedyltä, tykkään.

Ja isot ikkunat+valoisuus on plussaa. Kaipaa vain editointia mun mielestä.

[QUOTE="nuuh";27127138]Eilen busseilin yhden asunnon ohi jossa oli teipattu olvin mäyräkoiran pahveja ikkunaan! Junttia tai sitten helvetin paljon edellä aikaansa![/QUOTE]

:D
Tää on ens viikolla kaikissa sisustusblogeissa.

Huh huh, tota linkin taloa... Siinä oli ainakin niinkuin ihan kaikkea :D
Talo itse oli musta ihana ja piha.

p.s.vyötärövyöt on taas in, kun katsoo muotitalojen syksyn/talven kokoelmia niin paljon vyötärövöitä, että nyt niitä voi taas käyttää ihan hyvällä omallatunnolla ;)

Saraldo
Kuvista kolmas rivi ja viimeinen kuva oikealla.. mulle tuli ihan mieleen ruumishuoneen pesupöytä... Talo vaikuttaa muuten aika kivalta, mutta huonekalut ei ole mun makuuni ollenkaan. Tosin niitähän nyt harvemmin kaupanpäälliseksi tulee :).

'*
[QUOTE="nuuh";27127138]Eilen busseilin yhden asunnon ohi jossa oli teipattu olvin mäyräkoiran pahveja ikkunaan! Junttia tai sitten helvetin paljon edellä aikaansa![/QUOTE]

No joo, mutta kesällä siellä Hellsinngissä käydessäni vai olisko ollu Espoota, niin jonkun kerrostalohuoneiston ikkunat oli teipattu mustilla jätesäkeillä... todellinen goottisisustus uskoakseni. :xmas:

yuntti
Mä en tajunnut tuota linkitetyn asunnon kellaritilaa. Miksi siellä oli joku Kiasman taidenäyttely meneillään? Siis ne keppien varassa olevat kankaat ja joku ihme matontapainen suikale siinä niiden edessä lattialla. :p

"Pii"
minä haluaisin tuollaisen funkistalon. jos tuo on sellainen. mutta en kuitenkaan ostanut kun parissa käytiin, niissä oli uima-allas, ja aina haisi home.

sitten me rakennettiin oma pieni uusi, niin ei tule lapsille sairauksia itiöistä.

"vieras"
Mä en osaa sisustaa, enkä tunne mitään tyylisuuntia enkä todellakaan tiedä mitä tyylejä ei saisi keskenään sekoitella. Tällä hetkellä kämppä on todella juntti ja wt, koska se on täysin sisustamatta. Kaikki kalusteet on eri paria, eikä ne ole mitään tuunattavia antiikkikalusteita, vaan just sellasia mitä kukaan ei halua :D Rahatilanteen vuoksi ei ole varaa parempaan ja mä en oikein perusta sellasesta pikkuhiljaa tekemisestä, vaan laitan kaikki sitten kerralla kuntoon.

Minusta on jotenkin surullista että jotkut välittävät niin kauheasti mitä muut ajattelevat,varsinkin kun ne "muut" ovat jotain tuikituntemattomia nettipalstalla.

Etkö voisi ap sisustaa ja pukeutua ihan niin kuin itse haluat, ja olla välittämättä muiden mielipiteistä??

Yhteistyössä