millä yk:lla raskauduit?

äh.. miten mulla on alkanu oleen sellanen pelko et jos ukossa onkin vikaa. kun sillon joskus kauan sitten raskauduin(exän kanssa) ni sekin tapahtu niin vahingossa ja mahdottomana aikana. ja nyt oon nykyisen mieheni kans neljättä kuukautta yrittäny/tjottaillu...
 
Silleri
Eka oli iloinen yllätys, "yrittämätön"; toinen tärppäsi eka kerrasta, samoin kolmas, joka meni rv 6+0 kesken ja nyt sitten jo on 4. hautumassa, samaten eka yrityksestä tärpännyt. Tätä on meillä suvussa... ;)

Tuttavallani paha endometrioosi, ei pitänyt saada lapsia ollenkaan: ensimmäinen tuli jo liiankin pian leikkauksen jälkeen, toistakaan ei tarvinnut paljon yritellä ja täysyllätyskolmonen syntyy parin viikon sisään...
 
esikko ekasta kierrosta
kakkonen tärppäs vähän varkain imetysaikana

kolmosta lähettiin koittamaan ja heti plussa, meni kesken rv5/6, sen perään taas plussaa joka sekin meni kesken rv6...

nyt koitellaan sit keväämmällä uudestaan kolmosta meille.

syliapina, voihan miehessä vikaa olla...mutta älä vielä menetä toivoas! eikä sitä tiiä ennen ku tutkii, ett älä vielä miestäsi huitase.
=) (toivottavasti osaat ottaa tän huumorilla)
yhdellä tutulla oli niin, että ekan miehen kanssa saivat lapsia ja toisen kans ei millään...vaikka nuoria olivat.
toivotaan plussaonnea teille!!
 
Khimaira
Pamu eikös syliapina plussannut jo ajat sitten =)

Niin joo ja mulla eka tärppäsi pillereiden aikaan yllärinä.
Toinen tärppäsi ekasta kierrosta.
Kolmas olikohan kolmannesta kierrosta ja nyt neljättä on yk5 menossa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Pamu eikös syliapina plussannut jo ajat sitten =)

Niin joo ja mulla eka tärppäsi pillereiden aikaan yllärinä.
Toinen tärppäsi ekasta kierrosta.
Kolmas olikohan kolmannesta kierrosta ja nyt neljättä on yk5 menossa :snotty:
ja joo katos vaan voihan se ollakin...en kattonut noita päivämääriä sit lainkaan.... :D
 
Eka: Ehkäisy unohtui kerran, meni kuitenkin kesken
Toinen: Häiden jälkeen ajateltiin aloittaa yritys. Ovis oli ilmeiseti pari päivää häiden jälkeen ja plussasin siitä kahden viikon kuluttua. Syntyi terve poika :)
Kolmas: Yk 2, mutta meni kesken
 

Yhteistyössä