Mulla ainakin käsiteltiin Kelan sairaspäiväraha todella nopeasti. Asun kylläkin aika pienessä kaupungissa. Kannattaa viedä nyt heti Kelaan paperit vai ootko jo vienyt..ne yleensä haluaa alkuperäisen sairaslomatodistuksen.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:59 jybis kirjoitti:mä jäin viikolla 27.
tympii kun oon 5viikkoa saikulla ja jään sitten kesälomalle josta suoraan ä-lomalle.
saan sairasloma ajan palkkaa vaan 4:ltä viikolta ja kelanpäivärahoja pitäis hakee viikon ajalta..
niitä päivärahoja saa odotella varmaan jouluun asti!
täytyypi viedä heti maanantaina ne paperit!kasaampa kaikki paprut ja hilppasen sinne.Asun helsingissä joten käsittelyyn menee varmasti aikaa,mutten lahopäänä ajatellu että voin viedä ne paperit jo nyt :headwall: Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:18 tuleva mami kirjoitti:\Mulla ainakin käsiteltiin Kelan sairaspäiväraha todella nopeasti. Asun kylläkin aika pienessä kaupungissa. Kannattaa viedä nyt heti Kelaan paperit vai ootko jo vienyt..ne yleensä haluaa alkuperäisen sairaslomatodistuksen.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:59 jybis kirjoitti:mä jäin viikolla 27.
tympii kun oon 5viikkoa saikulla ja jään sitten kesälomalle josta suoraan ä-lomalle.
saan sairasloma ajan palkkaa vaan 4:ltä viikolta ja kelanpäivärahoja pitäis hakee viikon ajalta..
niitä päivärahoja saa odotella varmaan jouluun asti!
Niin mä oon itse ollut sairaslomalla todella paljon..ensin olin 6 vkoa kamalan migreenipäänsäryn vuoksi ja nyt ollutt jo kohta 2 kk päänsäryn, supistusten ja stressaavan työn takia. Ja työkavereiden #&%?$!*/kiukuttelun vuoksi toisinsanoen työpaikkakiusaamista.