Mega-Pamppers
Mulla on tapana kirjottaa aina uutta vaippapakettia avatessa jokaiseen vaippaan nimi: joka toiseen mun ja joka toiseen miehen nimi. Vaipan vaihtaa sitten se kenen nimi siinä lukee.
Näin taitaisi käydä meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:joo toihan ois hyvä.. mut raukka ukko ku työpäivien päätteeks saa alottaa vaipparumban johon mä en sit osallistuiskaan koska sen nimiä vaan enää vaipoissa :xmas:
Eiks kestovaippaan voi kirjottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Paitti et tota.. Meillä kestoillaan. Mites tää nyt hoidetaan?
Miksi ei vain voi ottaa samasta?Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Meillä on aina kaks pakettia vaippoja. Toinen vaihtaa toisesta ja toinen toisesta. Lisää ostetaan vasta kun molemmat on loppu.
Mikäs se sinun persreikääsi hiertää? Tää hellekö?Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Jos te nyt ootte ihan tosissanne, edes joku teistä, niin sääliks käy lastanne, kun vanhemmat noin paljon inhoaa oman lapsen hoivaamista ja auttamista. Sairasta. Ehkäskää tai jotain.. älkää nussiko!
Ei vaan meillä molemmat tykkää hoitaa lapsiamme. Kaksi lasta on vaipoissa ja koskaan ei käydä keskustelua "kumpi joutuu vaihtamaan vaipat". Molemmille on se, että kumpi saa hoitaa lapsia. Se on onni, jota ei kaikille suoda.Alkuperäinen kirjoittaja Mega-Pamppers:Mikäs se sinun persreikääsi hiertää? Tää hellekö?Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Jos te nyt ootte ihan tosissanne, edes joku teistä, niin sääliks käy lastanne, kun vanhemmat noin paljon inhoaa oman lapsen hoivaamista ja auttamista. Sairasta. Ehkäskää tai jotain.. älkää nussiko!