millä tehdä itse korvareiät korviin??

  • Viestiketjun aloittaja ummessa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
löytyykö apteekista jotain steriloituja neuloja joilla pystyis tekee ..? kotoolta ei löydy muuta terävää kuin hakaneuloja, mut ei kai sellasella viitsisi? ongelmana on vanhat reiät jotka on menneet "umpeen"
Jos joku tänne sivustolle vielä eksyy, niin itse tein nuppineulalla! Poltin sitä ja tungin korvan lehdestä läpi, desinfioin tietysti ennen käyttöä ja laitoin korviksen. Sen jälkeen pesin joka aamu ja ilta eikä tulehtunut. En tosiaan itse uskonut niihin huhuihin että jos teet itse naamaan lävistyksen niin naamasta lähtee tunto. Itselle ei mitään käynyt!!
 
12v
Öö no mä oon 12-v tyttö ja otin tos pari päivää sit neulan seinästä ja pistin suoraan korvasta läpi ja koru siihen ei nyt oo näyttäny vielä tulehuksrn merkkejä ja hyvin paranee ku oon putsaillu ny joka päivä
 
vierailija
löytyykö apteekista jotain steriloituja neuloja joilla pystyis tekee ..? kotoolta ei löydy muuta terävää kuin hakaneuloja, mut ei kai sellasella viitsisi? ongelmana on vanhat reiät jotka on menneet "umpeen"

Ite lävistin korvan hammastikulla. Tiedän ei ole kovin hygieenistä enkä tätä tapaa suosittele kenellekkään vaikka oma korvareikäni paranikin ihan normaalisti.
Menkää ammattilaiselle ottamaan ne lävistykset! Jos ei kehtaa muutamaa kymppiä maksaa niin ostaa apteekista steriilin neulan ja puhdas steriloitu koru siihen.
 
vierailija
löytyykö apteekista jotain steriloituja neuloja joilla pystyis tekee ..? kotoolta ei löydy muuta terävää kuin hakaneuloja, mut ei kai sellasella viitsisi? ongelmana on vanhat reiät jotka on menneet "umpeen"
Itse olen tehny kokonaisia uusia reikiä, eli tässä tilanteessa toiset korvan reijät hakaneulalla, halutessa voi puuduuttaa jäällä mutta kannattaa desifioida hakaneula, korvis ja lukko ja lisäksi reikä reijän teon jälkeen.
 

Yhteistyössä