Alkuperäinen kirjoittaja Höpsisti:Mä ottaisin kernaasti myös vinkkejä vastaan... Tuntuu ettei mikään piristä eikä auta. Ehkä jos joku veis noi lapset viikoksi jonnekin :headwall:
Kiva olla välillä mukavakin =)Alkuperäinen kirjoittaja paskanmarja:vittuilemalla kaikille kosto elää ikuisesti!
mä olen ollu aina kaikille mukava..mutta en ole enää..kostan kaikille kusipäille..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kiva olla välillä mukavakin =)Alkuperäinen kirjoittaja paskanmarja:vittuilemalla kaikille kosto elää ikuisesti!
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:Eihän teille viitsi mitään ehdottaa, kun ei mikäänkoskaanmillonkaanikinä kelpaa ....... ihan kun uhmaikäisiä nassikoita! :kieh: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:Eihän teille viitsi mitään ehdottaa, kun ei mikäänkoskaanmillonkaanikinä kelpaa ....... ihan kun uhmaikäisiä nassikoita! :kieh: :hug:
Jos en olisi raskaana,niin toi esikko olis jo kiikutettu hoitoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkoholilla
Joo, itekkin vasta hoksasin, et siähän olit raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jos en olisi raskaana,niin toi esikko olis jo kiikutettu hoitoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkoholilla