Millä siistitte alapään karvat?

  • Viestiketjun aloittaja siistimmäksi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marya:
Onkos tuolla epilaattorilla siistimiseen jotain vinkkejä...? Kun sääriinki jää enivei pieni sänki vaikka kuin tarkkaa ja hitaasti menis koneen kans....
Kyllä mie oon saanu sääretkin aina ihan siisteiks...tuo epillaattori ainakin nyppii ihan pienetkin karvat...
 
Marya
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Marya:
Onkos tuolla epilaattorilla siistimiseen jotain vinkkejä...? Kun sääriinki jää enivei pieni sänki vaikka kuin tarkkaa ja hitaasti menis koneen kans....
Kyllä mie oon saanu sääretkin aina ihan siisteiks...tuo epillaattori ainakin nyppii ihan pienetkin karvat...
Onkohan se sitte vain nuo ihohuokoset mitkä jää koholleen...? Kun siis näkyvää ei ole, mutta tuntuu kun kädellä kokeilee...

 
tietoa vailla
HEI, tosta vahasta kuinka se toimii? Olen halunnu koittaa, mutta on sit vaan jääny..Mitä vahaa käytätte mitä maksaa? Sattuuko, ja kuinka paljon? Mua ärsyttää se pisteliäs sänki vahalla ei kai ole niin paha?
 
kaikki pois
Monta vuotta olen nyppinyt pinseteillä tuon ylemmän osan ja sivustat. Viime kesästä alkaen se onkin hoitunut epilaattorilla ja ei todellakaan satu yhtään. Epilointi n. 2-3 viikon välein. Alempaa häpyhuuliosastolta sheivaan n. kerran/-pari viikossa.
 
Auts
Alkuperäinen kirjoittaja tietoa vailla:
HEI, tosta vahasta kuinka se toimii? Olen halunnu koittaa, mutta on sit vaan jääny..Mitä vahaa käytätte mitä maksaa? Sattuuko, ja kuinka paljon? Mua ärsyttää se pisteliäs sänki vahalla ei kai ole niin paha?
Joo, veetin vahalla olen kokeillut ja aivan älyn kipeää teki. Bikinirajat vereslihalla sen jälkeen. Kaippa siihen iho tottuisi, mutta itse en enää tuota aio kokeilla, niin herkkä on minulla iho tuolla alapäässä. :D
 
Auts
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki pois:
Monta vuotta olen nyppinyt pinseteillä tuon ylemmän osan ja sivustat. Viime kesästä alkaen se onkin hoitunut epilaattorilla ja ei todellakaan satu yhtään. Epilointi n. 2-3 viikon välein. Alempaa häpyhuuliosastolta sheivaan n. kerran/-pari viikossa.
Itselläni on sen verta tuuhea karvoitus :( että tuo nyppiminen ei tulisi kysymykseenkään tai kestäisi koko loppuelämän. Muuten tuo varmaan olisi ihan kätevä tapa pitää alakerta siistinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Auts:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki pois:
Monta vuotta olen nyppinyt pinseteillä tuon ylemmän osan ja sivustat. Viime kesästä alkaen se onkin hoitunut epilaattorilla ja ei todellakaan satu yhtään. Epilointi n. 2-3 viikon välein. Alempaa häpyhuuliosastolta sheivaan n. kerran/-pari viikossa.
Itselläni on sen verta tuuhea karvoitus :( että tuo nyppiminen ei tulisi kysymykseenkään tai kestäisi koko loppuelämän. Muuten tuo varmaan olisi ihan kätevä tapa pitää alakerta siistinä.
Se aloitus nyppimisessä on tosiaan aikaa vievää puuhaa. Laita mies hommiin..
Voihan sitä nyppiä pienemmän alueen vaan kerralla. Puolessakin tunnissa tulee jo iso alue siistiksi. Asiaa helpottaa jo nypityn kohdan posliinina pysyminen 3-4 viikkoa. Joten vähän kerrallaan.
 
näin teen
Alkuperäinen kirjoittaja siistimmäksi:
onko kertakäyttöterät ok vaihtoehto? jotenkin vaan hirvittää jos tulee haava:(
Mielummin laadukas miehille tarkoitettu shaveri, esim Gillette 3-teräinen tms.
Ja tärkeää pitää se vain alapäänalueen ajeluun. Kainaloille ja säärille ihan oma höylä, niin ei tule iho-ongelmia.
 
Höylällä.
Sellasia kolmiteräsiä värikkäitä höyliä, jotain 5-6kpl siinä paketissa. en tiiä onks ne jotai Bic-merkkisiä tai jotain sinnepäin.
Ei tuu näppyjä enkä haavojakaan ole saanut aikaseksi.

Tekis kyl mieli käydä vahauttamassa ni pääsis paljon helpommalla. En oo vaan saanut aikaiseksi.
 

Yhteistyössä