Millä saan ulosteen tulemaan ulos... on jotenkin jäänyt jumittamaan peräaukon ulostulo kohtaan...

• Viestiketjun aloittaja mikä tähän neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
siru
Olen synnyttänyt ja mulla voi vaikka laskeuma ollakin. Olen kerran lääkärille puhunut asiasta ja hänen mukaansa minulla on mutka aivan peräsuolen loppupäässä. Minä siis joudun toimimaan noin silloin, kun uloste on "kovalla".

ap
no nyt käynyt jo kaksi kertaa vessassa ja erittäin löysää ripulia tulee liukkaasti... mutta jotain siinä tukkeena silti on.. tunnen sen ihan... en tiiä miten uskaltaisi auttaa... :/

rectosele
Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Olen synnyttänyt ja mulla voi vaikka laskeuma ollakin. Olen kerran lääkärille puhunut asiasta ja hänen mukaansa minulla on mutka aivan peräsuolen loppupäässä. Minä siis joudun toimimaan noin silloin, kun uloste on "kovalla".
Tai sit jostain luin et tää nykyihmisen kakkaamisasento on luonnoton.
Luulen että jos kakkisin kyykyssä, ei tuota ongelmaa olisi.

Oonkin huomannu et jos laitan jonkin korokkeen jalkojen alle, niin sillon kakkaaminen on helpompaa.

Lila
Alkuperäinen kirjoittaja rectosele?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Pakko on usein auttaa painamalla välilihasta.....
täytyy varmaan googlettaa toi väliliha... en tahtoisi painaa pelkällä sormella.. harmi ku ei ole yhtään kumihanskaa..
Ei siinä mitään hanskaa tarvita, ota vessapaperia käteen, ja painat vaan sitä välilihaa ihan siitä ulkopuoldelta, samlla kun ponnistat. Itse joudun tekemään niin aina.
Joudutko joka kerralla auttamaan välihaa painamalla?

Mä joudun usein jos on maha kovalla. Onkohan se normaalia?
Oon jo ajatellu et mulla on joku rakenteellinen poikkeavuus tai jotain.
En ole synnyttänyt edes, joten ei kait se peräsuolen laskeumakaan voi olla?
Kyllä, joudun auttamaan lähes joka kerta, ainakin 90% ulostuskerroista. siis siitä välilihasta painamalla. Ummetusta mulla on ollut lapsesta saakkaa, tämän konstin huomasin yhdessä raskaudessani, kun ei kakka irronnu millään.... Sen jälkeen olen sitä menestyksellisesti aina käyttänyt.

bonja
Pieruja kyllä tulee..
kyllä mammat huomasivat tässä ketjussa heti kummasta päästä ne ap,n pierut tulevat.

ja näyttäisi tulevan ihan taukoamatta. Mutta älykkäät jutut on valopäillä, ja itsekin syyllistyn nyt ketjun nostamiseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
Pieruja kyllä tulee..
kyllä mammat huomasivat tässä ketjussa heti kummasta päästä ne ap,n pierut tulevat.

ja näyttäisi tulevan ihan taukoamatta. Mutta älykkäät jutut on valopäillä, ja itsekin syyllistyn nyt ketjun nostamiseen.
Häh, ihan asiallinen ketjuhan tää oli, kunnes sinä tänne tulit.

ap
kokeilin sormella ja patti tuntuu.. mutta en uskalla alkaa "levittämää" peräaukkoa mitenkään... helvetti ku tuo tuntuu inhottavalta... millä mä saan sen pois.. jos se on kovaa ulostetta tulee varmasti jos uskaltaisi levittää peräaukkoa.. mutta mitäs jos se on pukama? ei ole koskaan sellaista ollut. ostin tänään noita Peräpuikkoja Hädensa merkkisiä. onko niistä jotain apua?

Yhteistyössä