Millä saan miehen päätöksen purettua???

• Viestiketjun aloittaja pallo
  • Ensimmäinen viesti
pallo
Ilmoitti menevänsä leikkauttaan piuhat poikki,ei siis halua lisää lapsia.

Mutta,kun mä haluaisin.Tuntuu kurjalta,et mies ilmoittaa noin vaan,vaikka onhan sillä oikeus tehä mitä haluaa.

Missä se keskustelu lapsiluvun määrästä?Ihan sama kuin sanoisin miehelle,et nyt haluan lapsen ja piste.

Surettaa

vieras
voi höh, meillä mies totesi noin toisen lapsen jälkeen. Minähän mietin ensin asiaa itsekseni jonka jälkeen ilmoitin hyvin selvästi kantani asiaan, eli miksi ihmeessä? Meillä on siis kaksi lasta. Nuorin tällä hetkellä 3v. meillä on ikää 28v. Tultiin siihen tulokseen että ei ainakaan nyt tule lapsia, mutta ei ole kirkossa kuulutettua vielä sitä iltatähteä joskus ehkä haluta.

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Sano sille, että meille tehdään vielä lapsia, olit sinä mukana siinä tahi et! Yhtä radikaalisti kuin hän ilmoitti että piuhat poikki!

Täytyypä ilmoittaa sillai.Saas nähä mitä mies tuumii

vieras
Eikö yleensä lääkäriin pitäisi kumppanin/vaimon mennä mukaan, jos toinen tekemässä tälläistä isoa päätöstä.Mielesteni lääkäri kysyy kumppaninkin mielipidettä.

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
ehdota että tekee talletuksen ennen sitä toimenpidettä...
Sattuuko se toimenpide,kun ne laitetaan tonne naisen kohtuun niillä piikeillä?Pitääkö siinä syödä jotain hormoneja,et raskaus alkaa "ei luonnollisella"-tavalla

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö yleensä lääkäriin pitäisi kumppanin/vaimon mennä mukaan, jos toinen tekemässä tälläistä isoa päätöstä.Mielesteni lääkäri kysyy kumppaninkin mielipidettä.

Onko noin?Siellähän mä voin sanoa,etten ole samaa mieltä

mulish
Paljonko miehellä on ikää? Mun mielestä ei kriteerit täyty jos vain yksi lapsi vaikka ikää olisijin 30. Oma mies ei saanut sterilisaatiota kun oli 29 vuotias ja meillä yhteensä kolme lasta. Hänellä siis yksi lapsi ja minulla yksi. Toinen yhteinen syntyy vuoden vaihteen jälkeen. Lääkäri piti kovasti kiinni siitä että kriteerit täyttyy ettei tule oikeus juttua.

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Paljonko miehellä on ikää? Mun mielestä ei kriteerit täyty jos vain yksi lapsi vaikka ikää olisijin 30. Oma mies ei saanut sterilisaatiota kun oli 29 vuotias ja meillä yhteensä kolme lasta. Hänellä siis yksi lapsi ja minulla yksi. Toinen yhteinen syntyy vuoden vaihteen jälkeen. Lääkäri piti kovasti kiinni siitä että kriteerit täyttyy ettei tule oikeus juttua.
Mies on 34v ja minä 32v

Alkuperäinen kirjoittaja pallo:

Onko noin?Siellähän mä voin sanoa,etten ole samaa mieltä
Minä en ole ollut ko tilanteessa mukana, lääkäri oli vaan kysynyt mieheltä, että onko asiasta puhuttu puolison kanssa.

vieras
"Sterilisaatiota varten tarvitaan lääkärinlausunto. Sen saa esimerkiksi neuvolalääkäriltä, terveyskeskuksesta tai gynekologilta. Pariskunnan harkitessa sterilisaatiota on hyvä mennä vastaanotolle yhdessä, jotta voidaan arvioida, kummalle puolisoista toimenpide kannattaa tehdä. Näin myös molemmat osapuolet saavat tarkkaa tietoa itse sterilisaatiosta. "

Joo, mullekin lääkäri soitti, kun mies meni sinne noissa asioissa. Ja kun mun kantani sterilisaatioon ei ole niin ehdoton kuin miehellä, niin lääkäri laittoi lähetteen sterilisaatioon ei-kiireellisenä. Mies oli tästä vähän närkästynyt. Mutta kyllähän mullakin oikeus mielipiteeseeni on!

mulish
Mies on 34v ja minä 32v
Meidän lääkäri ei ainakaa laittas leikkausjonoon jos vain yksi lapsi. Vai onko miehellä lisää?

vieras
mene siis mukaan lääkäriin.Sano,että jos tekee itse noin ison päätöksen(salaa vielä), niin sinuna kyllä heittäytyisin hankalaksi.Itse en sulattaisi tuollaista ja kyllä miettisin suhteen laatua muutaman kerran uudestaan.

pallo
"Sterilisaatiota varten tarvitaan lääkärinlausunto. Sen saa esimerkiksi neuvolalääkäriltä, terveyskeskuksesta tai gynekologilta. Pariskunnan harkitessa sterilisaatiota on hyvä mennä vastaanotolle yhdessä, jotta voidaan arvioida, kummalle puolisoista toimenpide kannattaa tehdä. Näin myös molemmat osapuolet saavat tarkkaa tietoa itse sterilisaatiosta. "
Onko miehen sterilisaatio helpompi purkaa?Jos meinaa väen vakisin sinne menee ja sitten katuukin tai mä saan sen pään käännytettyä

pallo
Mies on 34v ja minä 32v
Meidän lääkäri ei ainakaa laittas leikkausjonoon jos vain yksi lapsi. Vai onko miehellä lisää?

Ei ole

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Joo, mullekin lääkäri soitti, kun mies meni sinne noissa asioissa. Ja kun mun kantani sterilisaatioon ei ole niin ehdoton kuin miehellä, niin lääkäri laittoi lähetteen sterilisaatioon ei-kiireellisenä. Mies oli tästä vähän närkästynyt. Mutta kyllähän mullakin oikeus mielipiteeseeni on!

Onkohan toi jonotus monta kuukautta?Saisin lisä-aikaa tässä asiassa ja ehkä mies vois muuttaa mielensä

Yhteistyössä