Auts!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:28 sammakko kirjoitti:säännöllisellä liikunnalla :wave: :wave:
Mulla tehtiin pari vuotta sitten leikkaus vatsan alueelle, ja sen jälkeen ei oo vatta okeen pelannu (paitti menkkojen aikana)!!!Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:35 Unwind kirjoitti:Juomalla paljon vettä! Liikkumalla, mut ruokavalio tärkein. Voi kokeilla ottaa vaikka aamulla tavaksi syödä luumuja, jotka olleet vedessä yön yli (siis semmosia kuivattuja). Tuo oli vanhuksille tapana, mutta toimii muillekin Kannattee googlettaa tai kysyy lääkäristä apua jos sulla noinkin kauan ollu ongelmia...
Juu,mut tää näyttää sitten joltain aivan kamalalta... suuhuni en sitä laittais ihan tuon ulkonäön takia :xAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:37 stranger kirjoitti:Pajalan puuro
Ainekset:
2 dl Vettä
1 tl Pellavansiemeniä
2 kpl Luumuja
2 kpl Aprikooseja
2 rkl Grahamjauhoja
2 tl Leseitä
Ohje:
Liota pellavansiemeniä, luumuja ja aprikooseja vedessä yön yli. Kiehauta ne aamulla ja vispilöi joukkoon jauhot ja leseet. Hauduta puuroa noin 15 minuuttia. Nauti maidon kera.
Takuuvarma juoksuttaja!
Paljon sairaalassakin käytetty
Mulla on "hemppa" yleensä n 115-120!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:21 Peppari kirjoitti:Rautalääkkeillä, mutta jos sulla on jo hyvä hemppa niin ei sitten. Meinaan rupee tavaraa tulemaan.
täytynee varmaan kans testata!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 07:20 ilmapallo kirjoitti:Kuvailit just mun ongelmaa. Itselle tehtiin leikkaus tuonne vatsan seutuville 2 vuotta sitten, ja häikkää ollut tosi paljon. Aineenvaihdunta on totaalisesti hidastunut. On turvotusta, väsymystä ja laiskaa suolta. Apteekin tuotteet oon kaikki käyttänyt, ja immuuni olen jo kaikille. Eri ruuilla olen koittanut vilkastuttaa suolta, mutta ei auta ei. Vesi ja liikuntakaan ei tuo toivottua tulosta. Eilen selailin vanhaa seiskalehteä ja löysin mainoksesta just mun oireeni. Ei se mitään jos ei annakkaan, ja tänään aattelin hakea tuota, ja toivon ettei ole humpuukituote. Alkaa olemaan konstit vähissä, ja tuntuu että pian teen lähes mitä vain että ongelma helopottuisi. Mut linkin laitan, oles hyvä:
http://www.newnordic.com/template/t04.php?menuId=292
Mää allekirjotan tän! Eka pullo aloeta menos ja kakkaa piisaa..Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:41 äippä kirjoitti:Aloe veraa ja PAAALJON VETTÄ!Varmasti toimii.