Millä rv tunsit sikiön ekat liikkeet

Rio
Tämä on itelleni tärkeä kysymys, koska olin äsken tuntevinani liikettä eikä mulla ole raskausviikkoja tarpeeks. Olenkin tässä pohtinut että kun toi mahakin on jo huomattavan iso että jospa täällä ollaankin raskauduttu aikasemmin kuin luulinkaan :eek: . Ens viikolla on äitipoli, terveyskeskuksen lääkäriin en luota yhtään, se kysy vain että oliko k.kierto normaali ennen raskaaksi tuloa. Ei sitten kommentoinut sen jälkeen mitään, mitähän se sillä tarkoitti.
Niin että kolmas olis tulossa, joten tiedän miltä ne liikkeet tuntuu.
 
16+4 oli tästä pojasta ja se ilta on hyvin jäänyt mieleen koska isäntä oli silloin polttareissa olin just käymässä nukkuu ja yht äkkii tuntu sellai hipasu vatsassa ja sit niit tuli muutama ja kyl sitä heti tunnisti et mun píkkuinen siellä :heart: :heart:
 
xenatte
Esikosta rv 17, kakkosesta ja kolmosesta 16.

Yleensä se on esikoisesta rv 20 tienoilla, uudelleensynnyttäjällä rv18. vai miten se meni. Jotkut sanoo tunteneensa rv 15.kin, mutta voi viellä mahassa kuplia muutenkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäisestä noin rv 16-18 ( en muista tarkkaan )
toisesta n rv 12
OHO, no voisko nää äskeiset tuntemukse muka olla liikkeitä, just katoin et 11+6 olis nyt mittarissa, tai sitten todellakaan ei viikot pidä paikkaa.
Onko mones raskaus?

No tuollahan toi luki, kolmas :xmas:

sori, en lukenut kunnolla. kyllä mienä uskon, että ne voi olla ihan oikeastivauvan liikkeitä. minäkin tunsin toisaan rv 12 tienoilla, ja ainakaan neuvolassa eivät asiaa tyrmänneet. sanoivat vaan, että joillakin tuntuu aikaisin. ja mitä useampi raskaus, sen paremmin ne liikkeet masussa tunnistaa vauvan liikkeiksi. ihan tunne, kun sen tuntee ensi kertaa, ja miettii, onkohan se sitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäisestä noin rv 16-18 ( en muista tarkkaan )
toisesta n rv 12
OHO, no voisko nää äskeiset tuntemukse muka olla liikkeitä, just katoin et 11+6 olis nyt mittarissa, tai sitten todellakaan ei viikot pidä paikkaa.

Mä tunsin tosta kuopuksesta liikkeet hyvin tossa rv 12 paikkeilla ja kun siitä sitten äitipolilla ultraaja kysyi että olenko tuntenut liikkeet niin mä sanoin että joo, mutta voiko ne tuntua jo nyt.Se kätilö sanoi että ihmisellä on myös ns.kehomuisti eli kun on kerran tuntenut vauvan potkuja niin keho tunnistaa ne nopeammin sitten toisessa raskaudessa =) Eli kyllä se taitaa pikkunen nyt ilmoitella itsestään ja moikata äitiä :D
 

Yhteistyössä