ja poika tuli niin kuin veikattiinkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 22 paikkeilla
miten olo oli erilaisempi kuin poikaraskaudessa?tyttöä toivotaanAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Esikoisesta ei haluttu tietää.
Toisesta saatiin tietää rv19 ja tyttö tuli mutta mulla oli ton rv19 jälkeen vielä ultria kolme ja jokainen näki että tyttö tulossa ja oli muutenkin ihan tyttö olo kun eka oli poika ja oli erilainen tunne jotenki. Ja tyttö tuli.
Kolmannesta sanottiin rv20 että on tyttö ja rv30+5 olin 4D ultrassa ja sieltä näkyi selvästi että on tyttö ja tyttö tuli.
Ei sitä osaa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten olo oli erilaisempi kuin poikaraskaudessa?tyttöä toivotaanAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Esikoisesta ei haluttu tietää.
Toisesta saatiin tietää rv19 ja tyttö tuli mutta mulla oli ton rv19 jälkeen vielä ultria kolme ja jokainen näki että tyttö tulossa ja oli muutenkin ihan tyttö olo kun eka oli poika ja oli erilainen tunne jotenki. Ja tyttö tuli.
Kolmannesta sanottiin rv20 että on tyttö ja rv30+5 olin 4D ultrassa ja sieltä näkyi selvästi että on tyttö ja tyttö tuli.
ymmärrän itelä taas olo että poika syntynee...voitko pahoin ja nousiko paino enempi ja levisitkö sivulle?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei sitä osaa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten olo oli erilaisempi kuin poikaraskaudessa?tyttöä toivotaanAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Esikoisesta ei haluttu tietää.
Se oli vaan jotenki erilainen tunne heti alusta asti ja masun muotokin oli erilainen.
Muuten oli kyllä kaikki samat raskausoireet kuin pojasta.
Oon joka raskaudesta voinut pahoin siitä rv5-12 asti ja sen jälkeen ei mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ymmärrän itelä taas olo että poika syntynee...voitko pahoin ja nousiko paino enempi ja levisitkö sivulle?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei sitä osaa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten olo oli erilaisempi kuin poikaraskaudessa?tyttöä toivotaanAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Esikoisesta ei haluttu tietää.
Se oli vaan jotenki erilainen tunne heti alusta asti ja masun muotokin oli erilainen.
Muuten oli kyllä kaikki samat raskausoireet kuin pojasta.