Millä rinnat suuremmiksi????????

  • Viestiketjun aloittaja pikkutissi
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mami-07:
Alkuperäinen kirjoittaja stina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä, miksi joku haluaisi suuret rinnat. No, kai se on sitten makuasia.
mä en ymmärrä miten joku haluaa aa kupit, ei tissin tissiä,tulee lähinnä joku teinipoika mieleen.
Ei kai kukaan HALUA aa kuppeja, kaikki vaan ei voi asialle mitään... :attn:
Kyllä joku saattaa haluta.
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mami-07:
Alkuperäinen kirjoittaja stina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä, miksi joku haluaisi suuret rinnat. No, kai se on sitten makuasia.
mä en ymmärrä miten joku haluaa aa kupit, ei tissin tissiä,tulee lähinnä joku teinipoika mieleen.
Ei kai kukaan HALUA aa kuppeja, kaikki vaan ei voi asialle mitään... :attn:
Kyllä joku saattaa haluta.
Mulla on pienet rinnat, jotka kk-kierron mukaan aina hetkellisesti turpoavat b-kupin rinnoiksi. Ja voin sanoa, että kun on tottunut pieniin rintoihin niin vähänkin suuremmat ovat tiellä ja tuntuvat inhottavilta esim. urheillessa.
Mä siis olen sellainen, joka nyt aikuisena haluan pienet rinnat. Teininä rintojen koko kyllä harmitti.
 
"johanna"
Niin siis mitä sitten :D Jotenkin ihmeellinen teorias kumminkin on ja sanotaan nyt sun mieliksi että olet maailman kaunein tisseines ja saisit maailman kaikki miehet lankeemaan äidillisten houkutuksies eteen :) Mut tosiaan mä keskityn baarissa ystävien kanssa bilettämiseen, joten tosiaan paha mennä sanomaan kuinka monta kertaa tuntemattomia sisariani baarissa on yritetty iskeä. Go girl jatka samaan malliin, vihkoa pidät?
tosi hyvä komma
 
"kaisla"
Tässä kaikki mitä mä tiiän. No kun lihoo niin myös rintoihin saattaa kertyä rasvaa toisin kun taas laihdutus ja liika urheilu pienentää. Kranaattiomenan on sanottu suurentavan ja kiinteyttävän rintoja ja sillä on myös paljon muita hyviä vaikutuksia. Väitetään myös että tummansuklaan syönti nopeuttais rintojen kehitystä mulla toimi se eikä tullu paljookaan lisäkiloja. Sit kun laittaa rasvaa rintoihin ja menee saunaan tai pakkaseen niin pitäis suurentaa aina vähän. Sit ehkäsy pillerit mut ei turhaan kannata syödä. Sit raskaus ja imetys. Sit on siihen tarkotettuja voiteita ja geelejä ja tabletteja sit on viä ne implantit.
 

Yhteistyössä