Millä PP sait plussan?

Olen testihirmu, en vain malta pitää käsiäni erossa testeistä. Pas pp7 nyt meneillään ja alkiot oli 3päiväisiä (toinen oli tiputtanut soluja kylläkin sulatuksessa) tänään nega mielestäni,kai sitä silmät harottaa ja mukamas jotain välillä näkeekin mutta tuskin.

Kiinostaiskin tietää millä pp ootte aikaisimmin saanu / tai koska teillä näytti haamua,vahvaa tms viivaa ja millä testillä.

Tuleeko pregcheck ja apteekinomaan minkäänlaisia viivanpaikkoja tms
 
Ekan plussan ikinä sain 5päiväisellä alkiolla pp6, tai se plussa tuli kyllä vähän jälkeen testiajan. Raskaus oli kuitenkin kemiallinen
Toisen plussan sain pp5 myöskin 5päiväisellä alkiolla. Tämä on toistaiseksi pysynyt kyydissä.

Kyllähän ne alkiot pitäisi siinä viikon ikäisenä kiinnittyä, mutta se ei tietenkään tarkoita sitä että heti viikon päästä näkyy testissä, vaan kyllähän sillä istukkahormonilla kestä hieman aikaa yltää siihen määrään minkä testit voi tunnistaa.

Mä olen monasti lukenut, että viivanpaikkoja voi tulla noihin testeihin, itsellä ei ole tullut.
 
Mulla on alkanu PC ovisliuskat tummuun pp5 5 ja 6 päiväsillä blastoilla. PC r-testiin 6 päiväsellä tosi hailua viivaa pp7 ja pp8 näkyi jo selvästi. Pp5 ja 6 tuli 5 päiväsellä r-testeihin "roskishaamua", tosin sellasen oon saanu joskus olemattakin raskaana (testasin hcg:n poistumista kkm jälkeen ja aiemmin oli saman merkin testi jo näyttäny täysin negaa). Viime tuoresiirrossa (2 3-päivästä) tuli tasavahva plussa o-liuskaan pp5 mutta seuraavana päivänä taas normi hailu, tiedä sitten mitä se oli.
 
Älähän nyt vielä luovuta. Mulla tänään pp11 selvä plussa 3-päiväisen tuoresiirrosta, eilen oli haamujen haamu. Testit on erit kuin Suomessa, joten en niistä kommentoi. Jotkut saa plussan vasta pp14 eli sulla on aikaa vielä.
 

Yhteistyössä