Millä pp päivillä olette plussanneet????

Mulla tuli haalea haamu pp14 ja kunnon plussa pp16. Mulle annettiin polilta ohjeeksi testata pp16. Hyvin yksilöllistähän se on, kuinka aikaisin voi plussa/haamu tulla testiin. Toisilla erittyy jo alussa paljon hCG:tä virtsaan, toisilla taas vähemmän.
 
Tirlittan1968
Mulle kerrottiin VL.ssa että testaamiseen vaikuttaa onko kyseessä myös pitkä/lyhyt hoito. Pitkässä hoidossa 10pv siirrosta voi jo testata kun taas lyhyessä olisi se 14pv
 
Kiitoksia vastauksista.Mulle tehtiin lyhyt hoito ja eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon jos mitään ei näy.

Millaisia oireita teillä oli??????
Mulla on välil tosi kuuma ja taas välil kylmä,päähän rupes koskemaan aamulla.
Nippailuja mulla oli piinapäivien alussa,sellaisia tuikahduksia ja nyt ei tunnu mitään.Eli kannattaako siitä huolestua?????

Kun pelottaa hirveesti ettei siel olekkaan tapahtunut mitään.Tämä oli meidän eka ivf.
 
Mulle tehtiin inssi clomit+menopur+pregnyl+luget yhdistelmällä. Mulla oli aivan samat oireet kuin ennen menkkoja. :ashamed: Alavatsaa kivisti pp7 lähtien. Limakalvot olivat myös rutikuivat, mikä kyllä johtui lugeista. Ainoa, mikä puuttui normikierron oireista, oli tuhruvuoto. Kunnon raskausoireet alkoi vasta rv 5+. Mutta sekin on kovin yksilöllistä, toisilla alkaa jo ennen plussaa, toisilla vasta reilusti sen jälkeen. Peukutukset sulle! b=)d
 
pp9 testasin ekan haamun. Mulla ei ollut mitään oireita....negakierroissa on ollut mahanjuilintaa yms pp7 lähtien + kasapäin raskausoireita. Nyt tosiaan plussakierrossa ei mitään ollut viikkokausiin plussan jälkeenkään

T:Tiinuli81 rv 12+3
 
ja tokasta noin pp 11 luokkaa..

toivotaan et tää toinen pysyy mukana matkassa. OLo on ainakin tosi raskaanaoleva...



Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Millä piinapäivillä on teille tullu plussa????
Voiko pp 9 näkyä jo haamu?????

Virallinen testipäivähän kait on se pp14

Kokemuksia kaivataan.


 

Yhteistyössä