Millä oireilla sikainfluenssa alkanut?

  • Viestiketjun aloittaja Karmee olo
  • Ensimmäinen viesti
Karmee olo
Sikakipee kurkku ja olen ihan jäässä.Takkaa poltettu,villapaita päällä,kaksi paksua peittoa ja silti kylmä.Kurkku niin kipeä,ettei voi nielaista.Ja yksin kotona 3 alle kouluikäisen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karmee olo:
Sikakipee kurkku ja olen ihan jäässä.Takkaa poltettu,villapaita päällä,kaksi paksua peittoa ja silti kylmä.Kurkku niin kipeä,ettei voi nielaista.Ja yksin kotona 3 alle kouluikäisen kanssa.
Voi olla myös angiinaa. Sitäkin on liikkeellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karmee olo:
Sikakipee kurkku ja olen ihan jäässä.Takkaa poltettu,villapaita päällä,kaksi paksua peittoa ja silti kylmä.Kurkku niin kipeä,ettei voi nielaista.Ja yksin kotona 3 alle kouluikäisen kanssa.
Mulla alkoi viikko sitte flunssa niin,että kurkku kipeytyi ihan järkyttäväksi,ei todella pystyny nielaista.Alkoi viluttaa ja olin monen peiton alla ja sittekki kylmä.Olo tosi huono.Ekana iltana nousi kuume 38 asti,aamulla ei ollu enää kuumetta mutta flunssa jatkui karmealla kurkkukivulla,myöhemmin tuli yskä ja nuha.Nyt mulla on kurkku kipeänä 8:tta päivää,edelleen niin että nielaiseminen sattuu,öisin pitää myös yskiä mutta muuten olo alkaa olla ok.Kävin tos viikolla jo lääkärissäki ku ajattelin että on angiinaa,mutta virustauti tämä on testien ja lääkärin tutkimisen perusteella.Että olisko samaa tautia kuin mulla?Tiedä sitte onko tää possulunssa vai ei mutta jos possulunssa on näin iisi biisi niin kaikki rokotukset ja hässäkkä sen taudin takia on ihan turhia.
 
kaikki ei ole sikafluta
Mulla alkoi kuumeella 38,4 ja sitten alkoi julmettu kurkkukipu,kaulan imusolmukkeet pienet mutta kipeet, päänsärky ja heikotus ja väsymys. Vilutti ja hikoilutti vuoron perään. Yöt hikoilin niin, että jouduin yöpaidan vaihtamaan. Tätä kipuilua ja kuumetta jatkui kolme päivää ja parani pikkuhiljaa. Oli jo melkein terve olo kun iski aivan järkyttävä päänsärky ja heikotus, kurkku hieman hellänä. Heikotus luokkaa kanttu vei tärinän kera. Yskää ja nuhaa ei ole ollut ollenkaan. Lääkäri totesi viruksen jälkitilan (tulehdusarvot koholla) ja käski 5 vrk sairikselle lepäämään. Lapsella alkoi pari päivää mun sairastumisen jälkeen sama rulianssi, kuumetta 39.5-39,9 neljä vrk, ei meinannut laskea ollenkaan lääkkeillä. Valitti kurkkua, päätä ja vatsaa sekä käsivarsia ja pohkeita/reisiä. Ei flunssan oireita, vatsa hieman löysällä. Ei ole meillä ollut sikaa sanoo tohtorisetä, joten paljon saman kaltaista liikkeellä. Ja tosi heikkona kyllä oltiin.
 
Ap
Voi tietenkin olla mitä tahansa.Kerran inluenssan sairastaneena yhdistäisin taudin alkuoireita tähän,mutta ei tokikaan voi kuin yrittää lääkitä,levätä ja miettiä mistä voisi lasten kanssa apua saada.
 
Nyt on liikkeellä monen moista flunssaa. Työkaverilla kuumeilua, nuha, kurkku JÄRKKY kipee, yskää. Lääkäri totes virustaudiksi ja oli sanonut että kurkkukipuilu ja yskä saattaa kestää jopa viis viikkoa.
 
Ap
No niinpä...Mitähän lienee tulossa,kun yleiskuntokaan ei ole kummoinen.Pienin on kuitenkin vielä vauva ja yöt olleen rikkonaisia raskaudesta lähtien noin vuoden verran eli valvonut olen.
Nyt vähän helpottaa.Naprokseenia sain otettua reilu tunti sitten ja löytyi vielä makuupussi päälimmäiseksi.Kuume oli juuri 38,0,joka on mulle ihan huomattavaa,koska juurikaan en kuumeile yleensä (norossa ja influenssassa oli ja paljon).
 
ei millään pahalla
Alkuperäinen kirjoittaja Karmee olo:
Sikakipee kurkku ja olen ihan jäässä.Takkaa poltettu,villapaita päällä,kaksi paksua peittoa ja silti kylmä.Kurkku niin kipeä,ettei voi nielaista.Ja yksin kotona 3 alle kouluikäisen kanssa.
joo, jos olis tosi kipee ei jaksais notkuu tällä palstallakaan.....
 
Sairas
Mä en teidä mikä helvetintauti mulla on. Oon sairastanut kuukauden kaikilla yllmainituilla oireilla, välillä pari päivää ok ja taas alkaa. Pikkuhiljaa alkaa mennä usko siihen, että tästä paranee ikinä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kikko:
Nyt on liikkeellä monen moista flunssaa. Työkaverilla kuumeilua, nuha, kurkku JÄRKKY kipee, yskää. Lääkäri totes virustaudiksi ja oli sanonut että kurkkukipuilu ja yskä saattaa kestää jopa viis viikkoa.
5 VIIKKOA! Mulla vasta 2 takana :(
 

Yhteistyössä