Millä nimellä olette puolisonne kännykässä?

  • Viestiketjun aloittaja Suhdeko ohi
  • Ensimmäinen viesti

Millä nimellä olette puolisonne kännykässä?


  • Äänestäjiä yhteensä
    6
  • Kysely suljettu .
Suhdeko ohi
Mitä nimikettä puolisonne käyttää teistä kännykässään, eli mitä siinä lukee kun soitatte hänelle?

Meillä suhteen lopun pystyi ennustamaan noista teksteistä. Ensin olin "kulta", välillä "muru", sitten "vaimo" ja lopulta olinkin vain omalla etunimellä. Yllätys yllätys mies halusi erota. Lempinimi kännykässä voi siis kertoa jo etukäteen onko suhde lopussa!
 
En ole varma olenko hänen kännykässään millään nimellä. Tai voi olla että nykyisin olen, mutta ainakin aiemmin hän laittoi kännykkään muistiin vain ne, joiden numeroa ei muistanut ulkoa. Mun numeron osasi, joten mua ei oltu talletettu.

Itse kyllä en laittaisi kännykkään mitään hellittelynimiä, osittain sen takia että kun puhelin soi en välttämättä halua joidenkin sattumanvaraisten tyyppien näkevän meidän henk.koht. juttuja. Mulla on miehen nimi etunimellä, tosin hyvä kun joku maintisi tuon ICEn, sehän tietty olisi fiksua laittaa siihen eteen.
 
Pin
En ole varma olenko hänen kännykässään millään nimellä. Tai voi olla että nykyisin olen, mutta ainakin aiemmin hän laittoi kännykkään muistiin vain ne, joiden numeroa ei muistanut ulkoa. Mun numeron osasi, joten mua ei oltu talletettu.

Itse kyllä en laittaisi kännykkään mitään hellittelynimiä, osittain sen takia että kun puhelin soi en välttämättä halua joidenkin sattumanvaraisten tyyppien näkevän meidän henk.koht. juttuja. Mulla on miehen nimi etunimellä, tosin hyvä kun joku maintisi tuon ICEn, sehän tietty olisi fiksua laittaa siihen eteen.
Mulla poistui aika äkäseen kun joskus vuosia sitten puhelin ilmoitti ääneen kuka sieltä soittaa. Mieheni soitti ja kännykkä tavasi kovaan ääneen jonkun super siirappisen lellinimen... :oops:
 
Lukee etunimi, joskus 6 vuotta sitten oli vielä joku lässytys nimi kuten mulla vieläkin miehen kohdalla, kun en puhelimen juttuja jaksa muutella (vieläkin 10v takaisia turhia numeroita puhelin täynnä)
 
vierailija
Meillä taidan olla vain omalla etunimelläni, aina olen ollut. Puolisoni puolestaan on aina ollut puhelimessani (hänen) ETUNIMI? Tästä hän on jopa suuttunut myöhemmin kun en ole jaksanut nimeä vaihtaa :---D
 
vierailija
En ole varma olenko hänen kännykässään millään nimellä. Tai voi olla että nykyisin olen, mutta ainakin aiemmin hän laittoi kännykkään muistiin vain ne, joiden numeroa ei muistanut ulkoa. Mun numeron osasi, joten mua ei oltu talletettu.

Itse kyllä en laittaisi kännykkään mitään hellittelynimiä, osittain sen takia että kun puhelin soi en välttämättä halua joidenkin sattumanvaraisten tyyppien näkevän meidän henk.koht. juttuja. Mulla on miehen nimi etunimellä, tosin hyvä kun joku maintisi tuon ICEn, sehän tietty olisi fiksua laittaa siihen eteen.
Luulin et oot lesbo.
 

Yhteistyössä