Kauheeta, tytön (siis 8v) kaveri on Fanny ja se kertoi just et kun laittaa nettiin fanny, tulee pyllynkuvia, olin järkyttynyt.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Toosa, pillu, pussy, fanny tai private bits :saint:
Tätä mun armnas saa seuraavaks kokeilla, ku ei toi poskeenotto oikeen innosta. Nääs. Kiitos vinmistä!Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:onkos siitäkään haittaa jos kastaa peniksen siirappiin ja sit ripottelee nonparelleja päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä mun pitäs sanoa sitten? En tajua kysymystä. Jotain että moi mun nimi on se ja se ja toi mun haaroissa on nimeltään???? Miksi lääkäriä kiinnostaisi?mitä sanot esim lääkärissä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tartteeko sitäkin oikeen erikseen kutsua? :headwall:
Tossa mukanahan se aina kulkee.
Ja mulla tiku! Ollaaks frendei heiiiii???Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:Taku B)
No ihquu... ollaanks vähän samanlaisii!! Tiku ja Taku, sama karva kesät talvet.Alkuperäinen kirjoittaja dt:Ja mulla tiku! Ollaaks frendei heiiiii???Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:Taku B)
omg
Joo! Hei IHHHKUU! Voin näyttää sulle mun uudet temput, eli miten pähkinä rikotaan. !!!Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:No ihquu... ollaanks vähän samanlaisii!! Tiku ja Taku, sama karva kesät talvet.Alkuperäinen kirjoittaja dt:Ja mulla tiku! Ollaaks frendei heiiiii???Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:Taku B)
omg