Millä leikataan rivitalon takapihan nurmikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Nurmikon pinta-ala on vissiin about 3 neliötä, eli ainakaan millään päältäajettavalla sitä ei leikata :D

Tosin eipä taoyhtiöllä vissiin semmoista työnnettävääkään ole. Saksilla taas taitais olla vähän hidasta puuhaa.

Millä se ois siis kätevä leikata?

Ehdota että taloyhtiö hankkii leikkurin? Meillä on useampi. Tai lainaa naapurilta. Tai osta naapurin kanssa yhteinen. Tai jätä leikkaamatta. Tai korvaa nurmikko jollain muulla, vaikka perennapenkillä tai terassilla.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Trimmeri, tai sitten työntövoimalla toimiva pikkuleikkuri (jollaisen itse ajattelin hankkia, jahka muutetaan rivariin)

meillä on talonyhtiön varastossa yleisessä käytössä semmoinen .. ja on kyllä vittumainen leikata.

Alkuperäinen kirjoittaja käytetty jostain.:
meillä on ihan ruohonleikkuri.. käytettynä saatiin. talonyhtiö tuon kyllä joskus satunnaisesti ajaa. mutta niin hutasemalla että eikelpaa meille.

Mä menin aitaamaan meille vähän enempi pihaa, joten taloyhtiö ei tuota valitettavasti nyt enää leikkaa. Mutta se on pieni paha, kunhan saan jostain sellaisen trimmerins itten käsiini :)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Trimmeri, tai sitten työntövoimalla toimiva pikkuleikkuri (jollaisen itse ajattelin hankkia, jahka muutetaan rivariin)
meillä on talonyhtiön varastossa yleisessä käytössä semmoinen .. ja on kyllä vittumainen leikata.
Onkohan tylsät terät?

Itse olen jo lapsena leikannut aika laajaa takapihan nurmikkoa tuollaisella ja kyllä se ihan hyvin onnistui.

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:
Ehdota että taloyhtiö hankkii leikkurin? Meillä on useampi. Tai lainaa naapurilta. Tai osta naapurin kanssa yhteinen. Tai jätä leikkaamatta. Tai korvaa nurmikko jollain muulla, vaikka perennapenkillä tai terassilla.

Kellään naapurilla ei ole nurmikkoa, joten tuskin kukaan heistä tai taloyhtiökään haluaa moista ostaa :)

No en mä nyt koko pihaa voi laittaa kukkia kasvamaan, kun ideana on, että sinne mahtuu lapset telmimään...ja terassinteko vaatii rahaa, aikaa ja vaivaa, jotta pohditaan sitä sitten kun tiedetään että saadaanko siirtää tuo kiinteä päätyaita vai ei.