Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Trimmeri, tai sitten työntövoimalla toimiva pikkuleikkuri (jollaisen itse ajattelin hankkia, jahka muutetaan rivariin)
Alkuperäinen kirjoittaja käytetty jostain.:meillä on ihan ruohonleikkuri.. käytettynä saatiin. talonyhtiö tuon kyllä joskus satunnaisesti ajaa. mutta niin hutasemalla että eikelpaa meille.
Alkuperäinen kirjoittaja re:Sulla on sitte mukavia aloituksia kiva lukea![]()
Onkohan tylsät terät?Alkuperäinen kirjoittaja niin:meillä on talonyhtiön varastossa yleisessä käytössä semmoinen .. ja on kyllä vittumainen leikata.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Trimmeri, tai sitten työntövoimalla toimiva pikkuleikkuri (jollaisen itse ajattelin hankkia, jahka muutetaan rivariin)
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Ehdota että taloyhtiö hankkii leikkurin? Meillä on useampi. Tai lainaa naapurilta. Tai osta naapurin kanssa yhteinen. Tai jätä leikkaamatta. Tai korvaa nurmikko jollain muulla, vaikka perennapenkillä tai terassilla.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja re:Sulla on sitte mukavia aloituksia kiva lukea![]()
Ai...ihan tavallisia aloituksia mä teen![]()