Millä korvata digestive (tarvitaan gluteeniton)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Mulla olisi yksi tosi hyvä ohje, jossa pohja on digestiveä ja sitten päälle tulee kerma-rahka-liivatejuttu ja vielä karpalo-liivate sitten. Mulla millä mä ton pohjan teen?

Tarvitaan siis keliaakikolle sopiva kakku.

Tai muita hyviä ehdotuksia, mutta ton tyyppisen kakun haluisin...

Mulla olisi yksi tosi hyvä ohje, jossa pohja on digestiveä ja sitten päälle tulee kerma-rahka-liivatejuttu ja vielä karpalo-liivate sitten. Mulla millä mä ton pohjan teen?

Tarvitaan siis keliaakikolle sopiva kakku.

Tai muita hyviä ehdotuksia, mutta ton tyyppisen kakun haluisin...

Myös gluteenittomia digestive-keksejä on saatavilla. Semper on valmistaja. Toimivat mielestäni ihan hyvin tuommoisissa kakuissa. Löytyy mielestäni ihan S-marketeistakin.

Digestive-keksejä (tai sen tyyppisiä) saa ihan normikaupoista gluteiinittomana versiona. Pohjaan kyllä käy oikeastaan minkälainen keksi vaan, ei siis tarvitse olla Digestive.

[QUOTE="Vieras vierailija";26061107]Myös gluteenittomia digestive-keksejä on saatavilla. Semper on valmistaja. Toimivat mielestäni ihan hyvin tuommoisissa kakuissa. Löytyy mielestäni ihan S-marketeistakin.[/QUOTE]

Ok, en tiennytkään. Meidän kauppa on tosi pieni, mutta jos sattuis vaikka olemaan =) En ole ennen perehtynyt tähän tarjontaan. Tai sitten otan vaan jotain gluteenittomia keksejä. Kiitos!

[QUOTE="vieras";26061158]Ja varmista, että on oikeanlainen gluteiiniton. Joillekin sopii ainoastaan luontaisesti gluteiiniton.[/QUOTE]

Täytyy ottaa varman päälle, kiitos muistutuksesta!

Yhteistyössä