Millä keinolla normaalipainoinen laihtuisi parhaiten?

  • Viestiketjun aloittaja pikkupossu
  • Ensimmäinen viesti
pikkupossu
ihan muutamia kiloja olisi mukava saada pudotettua vielä. Tuntuu vain normaalipainon sisällä mahdottomalta! Herkkuja syön..aika paljon, mutta pitäydyn sallitun kalorimäärän sisällä silti..
 
Kimppa
Mä kanssa kysyisin, että miksi normaalipainoisen pitäisi laihtua.. Mutta vinkiksi sitten vaikka että lastaa lautasellesi entistä enemmän kasviksia ja vähän vähemmän sitä kaikkea muuta.
 
Ehkä kyseessä ei ole varsinaisesti laihduttaminen, vaan ehkä kiinteytyminen, rasvaprosentin alentaminen tms. Kannattaa panostaa terveelliseen elämäntapaan. Ruokaan ja liikuntaan. Miettiä herkuttelua, vain pieninä annoksina kerran kaksi viikossa.

Muista välipalat ja säännöllinen ruokailurytmi.
Nälkäisenä tulee helposti himo herkutella.
Liikunta auttaa minua syömään terveellisesti.
 
No jos kyseessä on ihan muutama kilo, eikä oo mitään nopeaa aikataulua, niin mää lähtisin lisäämään kasviksien määrää ruokailuun ja poistamaan hieman niitä herkkuja. Ottaisin myös väh. pari tuntia viikossa lisää liikuntaa tuohon, mitä nyt harrastat. Ehkä vaihtaisin rasvan kevyempään, kuten myös juustot yms. Ihan noilla pienillä muutoksilla pari kiloa lähtee helposti muutaman kuukauden aikana, eikä oo edes sillain "laihduttanut".
 
Itsekin normaalipainossa, mutta silti enemmän kuin ennen raskautta. Haluaisin päästä samaan painoon missä olin aiemmin, sillä silloin tunnen oloni paremmaksi. Liikuntaa harrastan melkeen joka ilta, kerran viikossa pidän lepopäivän. Ongelmana on lohtusyöminen, joka on tullu näin yksin jääneenä. Miten siitä pääsee eroon?? :headwall:
 

Yhteistyössä