Millä ihmeellä te puhdistatte...

sen kahvinkeittimen pitkän töttörön josta kahvi valuu pannun pohjalle. Se on kyllä ärsyttävä, kun sinne ei oikeen mahdu mikään, eikä mulla oikeen mielikuvitus riitä miten sen sais kunnolla putsattua. Äsken tökin topsipuikoilla. Kai sieltä jotain paskaa irtoaa, ku molemmista päistä tökkii :D Tai ainakin topsit mustu.
 
mm
Itse olen hakenut apteekista sitruunahappoa ja keittänyt sillä. Olettaisin ainakin, että sillä puhdistuu. On muuten myös loistotavaraa pesukoneelle jos alkaa haisemaan tunkkaselle.
 
Ei ole astianpesukonetta.

Meillä on King of Coffee, OBH Nordica. Samanlainen töttörö, kun on Moccamasterissakin. Eli se, mistä kahvi valuu pannun pohjalle suodatinpaperin jälkeen.

Mutta soodaa en ole kokeillu. Pelkää etikkavettä keittäny kahvinkeittimen läpi. Se ei putsannu niitä. Jäi kököt sinne :D
 
Erittäin minillä pulloharjalla, tarkoitan sitä kaikista pienintä. En sit tiedä onko tää ostettu jostain Motonetista että on tarkoitettu johonkin auton juttuihin, mutta tän päässä ei ole sellaista lenkkiä siitä raudasta joka yleensä on se joka tökkää ettei mahdu rööristä sisään :)
Tai sit jos sulla on Emman tuttipulloharja, se sisempi osa, jos sillä tökkii kummastakin päästä vuorotellen, niin luulis lian lähtevän. Senhän huono puoli on se että se on lyhyt.
 

Yhteistyössä