Millä ihmeellä saan vauvan syömään tuttia? mä en jaksa tätä

  • Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti
toivoton
tyttö on kohta 3kk... pienempänä nukahti paaaljon paremmin...
nyt tosi vaikee nukahtaa päiväunille...
tissiä pitäis vaan syödä et nukahtaa...
ja ku syö ja syö...syö liikaa ja sit huutaa sen takii ku on niin täys ja pulauttaa,
ja ja sit pitää taas syödä ku herää siihen ähkyyn.. ja syö et nukahtais, mut sit tulee niin täyteen et taas pulauttaa...

söis piru tota tuttia... parii erityyppistä tuttia on kokeiltu, hereillä ja puol unessa, tissiltä tutille ja jne.... mut ei ei...
 
x
Älä yritä väkisin, kaikki lapset ei vaan huoli tuttia ikinä. Tiedän, on tosi rasittavaa, meillä on ollut 2 samanlaista tapausta. Yritä ajatella niin, että sun ei koskaan tarvitse vieroittaa lastasi tutista. Kunhan vähän aikaa kuluu ja lapsi kasvaa, kuukauden tai pari, niin sitten on jo helpompaa.
 
vieras
Kokeile erilaisia tutteja. Meillä ei pojalle kelvannut mikään tutti ennen kuin kokeilin Dento Bon-tuttia. Nyt on aivan riippuvainen siitä, ja nukahtaa hyvin. Dento Boneja saa apteekista.
 
Meillä ei syönyt silikonista, mutta luonnonkumista syö. Tosin ei aina, silloin kun itse kokee sen tarpeelliseksi. Peukku menee suuhun, mutta usein kun otan peukun pois ja laitan tutin tilalle niin sylkäisee tutin pois.
 
Tulevaisuutta ajatellen on parempi jos lapsi ei opi syömään tuttia.
Meillä kumpikaan pojista ei kelpuuttanut vaikka kastoi mihin sokeriveteen.
Ei ole onneks tarvinut vaikeaa vieroitusta käydä niiden kans läpi.
Rätti toiminut tutin korvikkeena..poskea vasten kun saivat pitää niin uni tuli. =)
 
ap
MAM silikoonista 0-2kk tuttia on kokeiltu ja sitä seuraavaa kokoa oliko 0-7kk
Sit piruuttain lelukorista löytynyttä isompien MAM luonnonkumituttia

JA NUK luonnonkumituttia. Tuttipulloakaan ei huoli vaik omat maidot oon pumpannut siihen...

Mulla isompi tyttö alkoi 4kk syömään tuttia, ja jätti sen 11kk pois ite.

2 poikaa meni taas kaavalla: heti söi tuttia, alle 1v. tutti siirtyi vain päiväuni ja yöunitutiksi, ja 2v. jäi pois.

Mut kyl se tutti helkpottaa vaan hurjasti sitä tissirumbaa.... KU pitäis tehdä muutakin ku olla unituttina sohvalla...

Mut kyl se tästä
 
vieras
Ei millään, jos se lapsi on päättänyt olla syömättä tuttia, kuten meidän kuopus.

Kakkosen sain oppimaan syömään siten, että varovasti ujutin tutin suuhun siinä vaiheessa, kun puoliunessa piti minua huvituttina.
 

Yhteistyössä